Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Rozrząd TDI - co wybrać/przebiegi/wymiana itp.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
stare kible typu afn maja naped osobny do pompy wody nowsze VP i PDki maja pompe wody napedzaną rozrzadem. Na wszystkich forach vagowskich było juz o tym nie jeden raz.
sorki nie doczytałem , i skojarzyłem z VP faktycznie jest tak jak piszesz w 1Z, AVG,AHU,AFN
co do firmy pompy SKF, RUVILLE
Witam Was serdecznie Smile

W związku z tym, że za mniej więcej miesiąc kupuję od znajomrgo Sharana 1.9 TDI 130 a wiem, że zbliża się wymiana rozrządu zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze części potrzebnych do tego wymiany. Oczywiście cena ich nie ma żadnego znaczenia - mają być najwyższej jakości. Czy potrzeba też zmieniać pompę wody i pasek wieloklinowy? Jeśli tak to jaką/i wybrać?
szukanie nie gryzie przeczytaj TU KLICK TU
Czytałem i ... nadal niewiele wiem Smile Bo nie ma tam wzmianki o Sharanie 1.9 TDI 130 KM Smile Tak więc pytania i prośby nadal aktualne Smile
a czym sie rozni silnik 130 konny od 115 i pokrewnych?? Napewno nie paskiem rozrzadu czy rolkami.
Nie wiem czym - nie jestem biegły w temacie motoryzacji Smile

Czyli zmienić tylko:

- pasek rozrządu
- rolka napinająca paska rozrządu
- rolka zwrotna paska rozrządu
- pompa wody
- rolka napinacza paska wieloklinowego
- napinacz paska wieloklinowego
- tłumik drgań paska wieloklinowego
- pasek wieloklinowy

Coś jeszcze dopisać do listy?
(06-07-2012 22:16)raventes napisał(a): [ -> ]Nie wiem czym - nie jestem biegły w temacie motoryzacji Smile

Czyli zmienić tylko:

- pasek rozrządu
- rolka napinająca paska rozrządu
- rolka zwrotna paska rozrządu
- pompa wody
- rolka napinacza paska wieloklinowego
- napinacz paska wieloklinowego
- tłumik drgań paska wieloklinowego
- pasek wieloklinowy

Coś jeszcze dopisać do listy?

jak nie obchodzą cię koszty to możesz jeszcze wymienić i wszystkie filtry Smile i płyn hamulcowy..

ale jak nie lubisz zbędnych wydatków, to jeśli nie jest uszkodzony pasek wieloklinowy, jego rolka prowadząca, rolka alternatora ze sprzęgłem i napinacz (nie wibruje) to po co to wymieniać.
pompa wody? tez nie bym nie zmieniał jeśłi nie cieknie, pompuje i auto nie ma 400 tys km przejechane.
Koszty mnie nie obchodzą Smile A wszystkie filtry i płyny były zmieniane niedawno. Wiem to na 100% gdyż znam to auto od piodszewki Smile
Wracając jednak do rozrządu. Czy wybrana przeze mnie konfiguracja jest w porządku?

- pasek rozrządu ( SKF-VKMA01250 )
- rolka napinająca paska rozrządu ( SKF VKM 11250 )
- rolka zwrotna paska rozrządu ( SKF VKM 21147 )
- pompa wody ( SKF VKPC 81418 )
- rolka napinacza paska wieloklinowego ( SKF VKM 31019 ) czy lepiej może wziąć ( SNR GA352.40 ) ?
- napinacz paska wieloklinowego ( RUVILLE 55716 )
- tłumik drgań paska wieloklinowego ( FEBI BILSTEIN 21746 )
- pasek wieloklinowy ( CONTITECH 6DPK1195 )
jak najbardziej ok. Tylko pasek rozrządu też kup CONTITECH
A pompę wody wymiń i się nawet nie zastanawiaj.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie