Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Ford galaxy mk3 2.0 benzyna opinie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam, przymierzam się do kupna takiego auta, z 2litrowym agregatem o mocy 145 koni, powiedzcie mi jak to będzie hulało może ktoś ma takiego na forum niech się wypowie, interesuje mnie tez opcja zagazowania wozu, czy jest miejsce pod autem na zbiornik, bo np w nieco mniejszym s-maxie nie ma miejsc na butle.
Moc silnika: 145 KM, przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 185 Nm, przy 4500 obr/min

patrzac na powyzsze dane...
albo bedzie mułem na niskich obrotach, albo pijakiem na wysokich obrotach... bo sprinterem raczej nigdy nie bedzie Smile

zerknalem w katalog i dane dotyczace spalania... to jakis zart
Pewnie 5-7l/100km Big Grin

Teoretycznie tak, ale z drugiej strony to siedzi na turbinie, więc tragedii może nie będzie.
Choć nie wiem, czy ja nie wolał bym TDI o tej mocy.
trudno cos powiedziec o tym aucie i silniku. Calkiem fajne sa te galaktyki ale to nadal ford. Tu juz sie skonczyla wspolpraca z vagiem. Silnik jak silnik. Mysle ze nie masz sie co spodziewac ze bedzie szedl o niebo lepiej nic ten co masz 115 konny. TO tylko wyniki na papierku- slabo si eprzekladaja na to co sie dzieje na drodze. Taki stary 1.8T 150 KM objedzie cie bez problemu mimo ze niby tylko 5 koni roznicy.

Jelsi juz masz zakladac gaz to pomysl cos zeby nie robic tego w to kolo zapasowe. Wg mnie to totalna glupota bo pozniej to kolo wozisz w bagazniku i wala sie tylko. Albo gdzies w podwozie albo bak zmniejsz od paliwa.
(19-03-2013 17:28)przemo napisał(a): [ -> ]Pewnie 5-7l/100km Big Grin

Teoretycznie tak, ale z drugiej strony to siedzi na turbinie, więc tragedii może nie będzie.

??
5-7l to nawet w dieslu nie bedzie. Turbiny to ten silnik na oczy nie widział. Dość drogie te autka jak widzialem na otomoto bo okolo 40-50 tys zl. No i nie wiem czym to pozniej diagnozowac w razie problemów.
No nie spodziewam się ze będzie to demon prędkości i mocy, szkoda ze nie ma tam silnika 2.5 turbo jak w S-max. Dlatego pytam o opinie, a jeśli chodzi o diesle to omijam je szerokim łukiem, miałem raz klekota i więcej nie chce. A jeśli chodzi o cenę to już za 29 tys chodzą 1-sze modele galaktyki.
2.5 turbo to smigalem tym. Oj power to tam jest. Ja bylem miega zadowolony po przejażdżce ale strasznie malo tego jest na rynku a o ceny serwisu i czesci to nawet nie pytaj bo trzeba miec sporo kasy w rezerwie. Poza tym bez sprzetu diagnostycznego i to najlepiej ze wsparciem ETIS to nie ma co podchodzic do tych nowych aut.

Pamietam ze obiecales na spocie ze sie przerzucisz na diesla. Nie zebym namawiał ale z teog co wiem to troszke smigasz wiec tez moze warto pomyslec o tym. Chyba ze gaz ale w nowoczesnym silniku to jakos mi nie podchodzi.
(19-03-2013 17:39)wesol napisał(a): [ -> ]Jelsi juz masz zakladac gaz to pomysl cos zeby nie robic tego w to kolo zapasowe. Wg mnie to totalna glupota bo pozniej to kolo wozisz w bagazniku i wala sie tylko. Albo gdzies w podwozie albo bak zmniejsz od paliwa.

ja się z Tobą nie zgodzę.
Właśnie zbiornik zamiast koła to dobre rozwiązanie tyle, że mała jego objętość.
Ja tak mam i jest ok.
Zamiast pełnego koła mam dojazdówkę, która jest o połowę cieńsza i nie zajmuje aż tyle miejsca a w przypadku potrzeby większej ilości miejsca można je gdzieś upchnąć lub jak ktoś posiada to do trumny na dach.
O prawie roku tak jeżdżę i lepsze to niż na stałe w jednym miejscy zamontowany zbiornik w środku
nie mowie o zbiorniku w bagazniku na stale. Zmniejszyc zbiornik paliwa i w tym zwolnionym miejscu zapodac butle. Po co ci zbiornik na benzyne o pojemnosci 80 litrow jak i tak bedziesz smigal z 15-20 litrami. Tez mialem auto na gaz wiem jak to jest. Tez mialem w miejscu kola zapasowego. W zyciu sie nei zgodze na zamiane na dojadowke wozona w bagazniku. poza tym ta roznica wielkosci dojazdowki do pelnej to prawie zadna.
Przekierowanie