Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: galaxy 97r 1,9 tdi a diadnostyka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. dziś próbowałem połączyć się VAGiem 4,9 z galaxy 1.9 90 koni z 97 roku i niestety ale z żadnym modułem się nie połączyłem kabel sprawny i program też bo 5 min wcześniej łączył z moim szarikiem bez problemu. W galaxy świeci kontrolka poduszek. co może być nie tak???? Proszę o szybką odp. gdyż szukam z kolegą dla niego jednego z trojaczków w stanie nie zajechanym i rozsądnych pieniążkach.IdeaWink
powinien sie laczyc. Duzo zalezy od kabelka. Poza tym czemu uzywasz tego dupnego vaga jak mozesz vagiem 3.11 ktory jest stabilny.
Właśnie nie za bardzo próbował się połączyć np z ABS to kontrolka zapalała się i gasła a na ekranie pokazywało kolejną próbę łączenia. Dopiero zaczynam zabawę z Vag iem więc jeszcze dużo nauki przede mną.Wesol co byś polecił takiego co by nie było problemów z komunikacją oczywiście w rozsądnych kwotach tak dla siebie ,ewentualnie kolegów nie komercyjnie.
powinien sie zwykly kabelek za 30 zl polaczyc i z absem. Najpewnieszy to taki zwykly kabelek ale na wtyczke COM. To nigdy nie zawiedzie i polaczy sie ze wszystkim co mozliwe. Na USB bywa roznie ale dobry tez jest vcds do diagnostyki.
Ja się zastanawiam nad kupnem właśnie taniego kabelka na com i przedłużyć do...~20m żeby sobie stacjonarem diagnozować bo laptopa nie mam.
hmm. Ja tka mam od okolo 5-6 lat. Kabelek mialem poczatrkowo wykonany przez kolege z forum vectry unlimited. Pieknie wszystko smigalo zawsze. Kabel zakupilem w sklepie elektrycznym plus dwie wtyczki com i podpinam u siebie na pierwszym piętrze domu bo tam mam jeszcze stacjonara. po scianie wdól leci kabel na podjazd gdzie podjezdzam autem i podpinam co sie nawinie. Opelki i vagi. Tak podpinalem chyba juz prawie sto aut. Owszem mam jeszcze dwa laki i kalek vag na wtyczke COM ale podpinam przelotke z COM na USB i tez diagnozuje vagi. Mam tez VCDS i OPCOM do podpinania nowsych vagów i oplekow. KAzdy ma jakis swoje wady i zalety. Jesli ktos mysli ze sobie kup kabelek za 100 czy 200 zl i bedzie zero problemu i wszytsko ogarie to jest w powaznym bledzie. Tak to nie ma - sorry jest ale w ERZE choć ery juz tez nie ma.
(06-03-2013 19:44)wesol napisał(a): [ -> ]Jesli ktos mysli ze sobie kup kabelek za 100 czy 200 zl i bedzie zero problemu i wszytsko ogarie to jest w powaznym bledzie.

Ale z tego co czytałem to kabelek na com potrafi się połączyć z większą ilością modułów niż na USB? A gdybym chciał samemu zrobić ten kabel to co prócz kabla i wtyczki COM mi potrzebne?
ten na com to jeszcze nie slyszalem zeby cos nie ogarnial. To jest bezposrednie polaczenie auta z kompem. Nie ma sterownikow bo jest polaczony bezposrednio. Dlatego tez instlujesz tylko sam program vag com, ustawiasz port com i juz działa.
(06-03-2013 20:58)wesol napisał(a): [ -> ]ten na com to jeszcze nie slyszalem zeby cos nie ogarnial. To jest bezposrednie polaczenie auta z kompem. Nie ma sterownikow bo jest polaczony bezposrednio. Dlatego tez instlujesz tylko sam program vag com, ustawiasz port com i juz działa.

No to mnie to cieszy, będę takiego robił. Teraz pytanie. Czy jeśli mam kabel na USB to da się go przerobić na com? Czy muszę wszystko od nowa robić? Na pewno potrzebuję wtyczkę com, kabel żeby przedłużyć i co jeszcze?
No ja troszkę przewidziałem takową sytuację i kupiłem lapka della E6400 wraz ze stacją dokującą w której mam port COM teraz tylko kabelek bo ten co mam to kumpla na USB mojego ogarnia bez problemu ale z galaxy się nie połączył.A i jeszcze muszę dorwać gdzieś VAG Com a 3.11 w/g zaleceń kolegi Wesol .
Stron: 1 2
Przekierowanie