25-02-2011, 10:39
Witam Wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy i jest to mój pierwszy temat na forum tak jak i mój pierwszy Seat Alhambra który posiadam od niedawna ale do rzeczy.
Piszę na dziale Sharana ponieważ jest to jedno i to samo z Alhambrą a tutaj jest więcej rozmów.
Seat Alhambra 1.8T 20V 150 KM
Tak jak na dwóch zdjęciach niżej jest pod numerem 1 taki silniczek który nie wiem do czego służy ale drugi problem że jest on odłączony.
Wychodzą z niego dwa węże jeden z numerem 4 wchodzi do filtra a drugi z numerem 2 jak widać do kąd sięga i jest otwarty i kolejny wąż numer 3 który jest na górze silnika również cały jego odcinek jest otwarty.
Moje pytanie:
-Do czego służy ten silniczek i jaką spełnia role?
-Czy to nie powinno być połączone ze sobą?
-No i dlaczego ktoś to tak odłączył?
Zauważył to mój mechanik gdy zdjął obudowe silnika. Auto przyjechało z Holandii i bez problemu chodzi. Jak jest zimny tylko za szybko odłącza mu się ssanie i wtedy nie równo pracuje troche raz szybciej raz wolniej. le to już inny temat.
Proszę o pomoc
Piszę na dziale Sharana ponieważ jest to jedno i to samo z Alhambrą a tutaj jest więcej rozmów.
Seat Alhambra 1.8T 20V 150 KM
Tak jak na dwóch zdjęciach niżej jest pod numerem 1 taki silniczek który nie wiem do czego służy ale drugi problem że jest on odłączony.
Wychodzą z niego dwa węże jeden z numerem 4 wchodzi do filtra a drugi z numerem 2 jak widać do kąd sięga i jest otwarty i kolejny wąż numer 3 który jest na górze silnika również cały jego odcinek jest otwarty.
Moje pytanie:
-Do czego służy ten silniczek i jaką spełnia role?
-Czy to nie powinno być połączone ze sobą?
-No i dlaczego ktoś to tak odłączył?
Zauważył to mój mechanik gdy zdjął obudowe silnika. Auto przyjechało z Holandii i bez problemu chodzi. Jak jest zimny tylko za szybko odłącza mu się ssanie i wtedy nie równo pracuje troche raz szybciej raz wolniej. le to już inny temat.
Proszę o pomoc