Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Alhambra wchodzi w trb awaryjny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam Mam pewien broblem w Alhambrze 1.9TDI 110 km. Otóz oddałem jakiś czas temu turbo do regeneracji, ponieważ było juz "zajechane" I auto wchodziło w tryb awaryjny i nie dało się jechac.. Po założeniu nowej turbawki wszystko było od do wczoraj, gdy przyciłem auto do ponad 4 tys, i wtedy od tych 4 tys/obr auto znów przechodzi w tryb awaryjny, podpiołem vaga i wyskoczył błąd; 17955 - ciśnienie doładowania p1550-35-00 róznica w regulacji. Po usunięciu błędu próbny przejazd i znów od 4 tys tryb awaryjny. Dodam że do 4 tys auto ciągnie dobrze i bez problemu, dopiero potem ładpie ten błąd. Co to może być ? Czy to wina złej regulacji turbo ? Z góry dzieki pozdrawiam.
zle odczytales bledy bo 17955 to nie P1550. Albo kabloteka od N75 szwankuje albo problemy z wysterowaniem suszarka a to juz bylo na forum kilka razy. Trzeba by zrobic logi dynamiczne na 4 lub 5 biegu grupy 011
najlepiej by było jak byś zrobił logi doładowania

poza tym co znaczy zajechana turbo i założenie nowej

turbo zostało zregenerowane czy zostały w niej wyczyszczone kierownice spalin

przyczyn może być klika od źle podłączonych węży z podciśnieniem do wadliwego działania n75

tak czy siak zacznij od logów doładowania
nie pamiętam jak to się fachowo nazywa ale prawdopodobnie może być to tzw. czujnik doładowania czy jakoś tak to się zwało.
turbo nie dmucha
do sprawdzenia wężyki zaworek i grucha
No właśnie od 4 tyś turbo nie dmucha wcale, i własnie wtedy wchodzi w ten tryb awaryjny, po usunięciu błędu auto fajnie chodzi do tych 3 - 3,8 obr..

Własnie w logach kreciłem do ponad 4 i dlatego wyszło ze nie dmucha wcale. A czy zrobienie samych logów do np 4 tys da jakiś obraz jak to turbo wogole działa ? Który to jest blok ?
musisz zlogowac tak ze turbo jeszcz epompuje zanim wywali blad. Po wywaleniu bledu odcina doladowanie. WIdac wysterowanie N75 na 92,4 % czyli zerowe doladowanie jest ustawiane od ECM. Jak logujesz cos dalej to musisz zgasić auto i ponownie odpalic by ECM zapomnial o bledzie i turbo doladowywalo. To co nam tu zlogowales to nam niewiele mowi. Zloguj sama grupe 010 albo 011 MB dynamicznie ( turlasz sie ledwo ledwo i wbijasz 4 bieg i dajesz pedal do podlogi i ciagniesz tak do okolic tych 4000 obr). w grupie 010 widac i przeplywke i cisnienei doladowania. W 011 widac samo cisnienie jakie chcec ECM i cisnienie jakie jest aktualnie dmuchane przez turbo.
Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/fredi.master_114871.html

Dziś autko ładnie chodziło nawet powyżej 4tys, ale logi zrobiłem do 4tys, jak możecie, zerknijcie na nie.
sa jakies problemy z wysterowaniem turbiny ale jak widac nie ma trgedii. Pewnie dzis jest lepiej ale bywa i gorzej. Albo gruszka albo geometria w suszarce sie zacina. N75 okej. przeplywka moglaby byc lepsza.
Stron: 1 2
Przekierowanie