Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: alhambra 99' sterowanie przy kierownicy a MFD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich. Jestem tu nowy i liczę na Waszą pomoc.
Założyłem radio MFD navigation. Seacik mój<99r> jest wyposażony w sterowanie radiem przy kierownicy<manetka z lewej strony pod kierunkami>. Mam pytanie- czy jest możliwe żeby to radio było sterowane ori manetką? jeżeli tak, mógłbym prosić o jakiś schemat tej żółtej kostki od pilota i kostki radio odpowiedzialnej za te funkcje żebym mógł to zsynchronizować?
z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
Będę obserwował Twój wątek, bo ja mam ori MFD, ale pilota dopiero kupiłem Wink
rozpiska kostki radia kolor zielony jest TU KLICK TU
kolego daneczek76 i to będzie działać w starym seacie? widziałem w innym temacie ten Twój schemat ale nie bardzo jeszcze wiem jak to ugryźćHuh chciałbym dodać że jestem laikiem i nie mam za wiele pojęcia o elektryceBlush prosiłbym jeszcze kogoś o schemacik albo opis pinów z kostki od manetki w seacie żebym wiedział co z czym.
dzięki za zainteresowanieWink
właśnie masz sterowanie w kierownicy<lift> a ja mam przy kierownicy<99r>. a to jak się domyślam jest spora różnica. Dlatego proszę o opis żółtej kostki pilota znajdującego się pod przełącznikiem kierunkowskazów.
Też mnie to bardzo ciekawi, mam zamiar kupić taką manetkę sterowania radiem, ale nie wiem pod jakim ona będzie działała?
michaltos jak dobrze rozumiem żółtą kostkę masz przy manetce?
Czy jednak masz już żółtą kostkę od manetki w półce przy radiu?
Powinieneś mieć wiązkę jak się nie mylę z czarą kostką którą jest wpięta do żółtej kostki przy manetce i idzie do półki gdzie jest zainstalowane radio.