Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: czy ktoś montował niedzwiedz- lock do sharana?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witajcie,
miał ktoś może przyjemność montowania bear-locka do sharana? Z tego co widzę, nie ma tam większej sztuki, ale chciałem się upewnićSmile
Nie miałem tego w Sharanie i mieć nie zamierzam, bo sztuki to tam nie ma i pewnie skuteczności też Smile
pewnie większa niż fabrycznego "alarmu" Smile
Ja mam zamontowaną zbolcem który się nie wyjmuje całkowicie tylko ok4-5 cm
wykonanie bardzo schludne . Myślę że warto założyć każde dodatkowe zabezpiecznie bo fabryczne to dla złodzieja kilkanaście sekund i odjazd. Mnie skasowali 650 z montażem a z bolcem wyjmowanym koszt 550 z montażem.
Dzięki, popytam o samą blokadę, do każdej jest zdaje się instr. montażu.
dla potomnych... ok 2.5 h w warunkach spartańskich zajmuje montaż, izolacji alu w okolicy tłumika nie trzeba odwijać, da się sięgnąć ręką. Instrukcja montażu w załączniku.
Jeżeli będą go brać na zlecenie, to go na lawecie wywiozą jak go nie odpalą Wink
pretor co racja to racja nie ma jak tajny pstryczek elektryczek

pretor najczęściej nawet złącze nic nie da złodziej przynosi swój komputer samochodowy przerobiony na swoja modłę do danego samochodu i wkłada go zamiast tego który jest ,daje to tyle że alarmy, absy, i inne systemy jak immobilizer nie działają ale autem można spokojnie pojechać. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest tajny wyłącznik odcinający np: pompę paliwa.
dokładnie to samo miałem napisaćSmile podobne zdanie mam o pisaniu w wątku jakie kto ma auto, wyposażenie, zdjęcia itp... nic tylko wybieraćSmile
Co do zabezpieczeń, to nie ma nic pewnego, ale kilka drobiazgów może po prostu dać te zbawienne kilka minut, które zniechęcą złodzieja, przynajmniej będzie widać że ma ktoś na auto ochotę.
Co do zabezpieczeń, nie ma to jak ac, tylko inna sprawa, że nawet jakbym dostał więcej niż zapłaciłem, to mam w d. drugi raz auta szukać... ;/
CO do niedźwiedzia - znając budowę blokady też się da to obejść dlatego drobna poprawa fabryki nie zaszkodzi.
Co do tego typu zabezpieczeń, to i złodziej widzi, więc napisałem , co do elektronicznych to właśnie nie ma czym się chwalić co się ucina itp. Wszystkie wskazówki co można ciąć a co nic nie daje są w sieci, a sądzę, że złodzieje są tu najlepszymi fachowcami... niestety.
Na podmianę komputera też jest kilka sposobów, także wszystko kwestia utargowania tych kilku minut..
Ja zakupiłem blokadę 385W ,bezbolcowa od strony pasażera.Koszt 375 zł.można wziąć na fakturę wychodzi 3 stówki (jak ktoś chce mam kontakt).
Blokada wykonana ze zwykłej stali grubość 5mm. Montowałem blokadę sam,schemat montażu na malutkich fotografiach z dołączonym szablonem do wykonania otworu w podstawie lewarka. Ustawiłem szablon jak na zdjęciu ,a wyszło ok 3 mm przesunięcia (to b.ważna i jak się okazało nie taka prosta operacja) .W instrukcji jest :wykonać otwór fi 16 pod bolec fi 13 -radzę wykonać otwór fi 13+ kilka dyszek,max 5.
Po zamontowaniu oryginalnej blokady,przy użyciu znacznej siły można operować biegami 1 3 5+wsteczny. Moja blokada została pocięta i przespawana,bolec został wydłużony dodałem wspornik poprzeczny,zmieniłem kąt bolca,w rozwiercony otwór w podstawie (nietrafiony) wstawiłem tuleję o dwóch średnicach redukującą wszystkie luzy.Blokada została zamontowana,spasowana (oczywiście nie obeszło się bez drobnych poprawek-trochę mało miejsca przez kanał powietrzny tylnego ogrzewania) po czym zdemontowana i oba elementy zostały zespawane,jeszcze mała korekta w mocowaniu podstawy (żeby całą zespawaną blokadę można było zdemontować) i gotowe.
Monterzy blokad robią to w 2 godziny mi na raty wyszło 16,oryginalną myślę że z racji znajomości tematu przy użyciu siły zdeaktywowałbym Wink w czasie do 2 min od wejścia,może nawet minuta z dobrym przecinakiem i młotkiem.
Co do używania,mam ją koło 2 miesięcy i zapinanie jest już odruchowe,otwarcie trwa tyle co włożenie kluczyka do stacyjki,nie stanowi to żadnego problemu.Zapinam ją zawszę.
Stron: 1 2
Przekierowanie