16-02-2011, 14:41
21-04-2011, 15:26
Ktory rocznik?
28-07-2011, 11:18
alhambra 06-2003
2003 czerwiec
2003 czerwiec
28-07-2011, 13:21
Wydaje mi sie ze bedzi epodobnie jak w golfiorach mk4 czyli niepelny kan i od pewnego rocznika. Can bedzie tyczyl zapewne licznika itp. Tylko co wchodzi w te pozostale rzeczy nie obiete canem??
26-02-2012, 13:08
Witam.
Co prawda to co mnie interesuje nie jest ściśle związane z Sharanem, ale gdzie indziej jak nie na forum fanów Sharanów taką informacje uzyskam.
Mianowicie planuje wstawić licznik z MFA do T4 bez CAN i problem polega na tym, że według stronki(bądź co bądź bardzo dobrej) http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument_%28Umbau%29 liczniki takie produkowane były przez 8 miesięcy więc z dostępnością jest bardzo ciężko, a jak nawet się taki znajdzie to kosztuje bardzo dużo(600-700zł). Jednak przed tabelką z rozpisanymi numerami liczników, jest rozszyfrowany kod części i czytamy:
XXX XXX XX 0 -> no CAN-bus
XXX XXX XX X -> with CAN-bus (any number other than 0)
idąc dalej, jeżeli VW jest konsekwentny w nazywaniu swoich części(a raczej jest ) to licznik 7D0 920 820(od T4) i licznik 7M3 920 820(od Sharana) różnić się będzie tylko obudową (płyta w środku jest ta sama na 99%). Więc kupię sobie nawet jakiś zepsuty licznik do T4 za 50-100 dla obudowy i licznik od Sharana za 150zł dla wnętrzności i będę o 450zł do przodu
Moje pytanie do szanownych forumowiczów brzmi
Czy ktoś wie, albo mógłby przy okazji demontowania swoich zegarów sprawdzić czy jest podłączony 19 i 20 pin zielonej wtyczki lub inaczej - czy idą do niej 2 skręcone ze sobą cienkie kabelki.
Co prawda to co mnie interesuje nie jest ściśle związane z Sharanem, ale gdzie indziej jak nie na forum fanów Sharanów taką informacje uzyskam.
Mianowicie planuje wstawić licznik z MFA do T4 bez CAN i problem polega na tym, że według stronki(bądź co bądź bardzo dobrej) http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument_%28Umbau%29 liczniki takie produkowane były przez 8 miesięcy więc z dostępnością jest bardzo ciężko, a jak nawet się taki znajdzie to kosztuje bardzo dużo(600-700zł). Jednak przed tabelką z rozpisanymi numerami liczników, jest rozszyfrowany kod części i czytamy:
XXX XXX XX 0 -> no CAN-bus
XXX XXX XX X -> with CAN-bus (any number other than 0)
idąc dalej, jeżeli VW jest konsekwentny w nazywaniu swoich części(a raczej jest ) to licznik 7D0 920 820(od T4) i licznik 7M3 920 820(od Sharana) różnić się będzie tylko obudową (płyta w środku jest ta sama na 99%). Więc kupię sobie nawet jakiś zepsuty licznik do T4 za 50-100 dla obudowy i licznik od Sharana za 150zł dla wnętrzności i będę o 450zł do przodu
Moje pytanie do szanownych forumowiczów brzmi
Czy ktoś wie, albo mógłby przy okazji demontowania swoich zegarów sprawdzić czy jest podłączony 19 i 20 pin zielonej wtyczki lub inaczej - czy idą do niej 2 skręcone ze sobą cienkie kabelki.
26-02-2012, 14:02
Cos takiego mozna yczytac na forum golfa:
"Zegary z serii 919 nie posiadają szyny CAN, np. 1J0 919 810 X, 1J0 919 880 DX, 1J0 919 811 AX.
Pierwszy symbol z numeru oznacza ze jest to licznik z Golfa, 919 ze nie ma szyny CAN, ostatnia pozycja opisuje wyposazenie zegarow (MFA, nawigacja …)"
919 nie maja can a 920 juz mają.
"Zegary z serii 919 nie posiadają szyny CAN, np. 1J0 919 810 X, 1J0 919 880 DX, 1J0 919 811 AX.
Pierwszy symbol z numeru oznacza ze jest to licznik z Golfa, 919 ze nie ma szyny CAN, ostatnia pozycja opisuje wyposazenie zegarow (MFA, nawigacja …)"
919 nie maja can a 920 juz mają.
26-02-2012, 14:11
Nie no chyba tak nie jest.
Do T4 wszystkie zegary zielone są 919 a wszystkie niebieskie są 920. Nawet na allegro teraz są niebieskie zegary do T4 bez CAN ale i bez MFA za 450zł (dobra cena )
Zresztą na przytoczonej stronie(t4-wiki.de) jest tak samo opisane.
Do T4 wszystkie zegary zielone są 919 a wszystkie niebieskie są 920. Nawet na allegro teraz są niebieskie zegary do T4 bez CAN ale i bez MFA za 450zł (dobra cena )
Zresztą na przytoczonej stronie(t4-wiki.de) jest tak samo opisane.
26-02-2012, 14:26
dlatego napisalem ze w golfach jest tak ze 919 to bez can są. Na forum golfa ludzi etam przekladają liczniki, mieszaja z innymi golfami 3 z 4 czy polowkami. Nie wiem jak to wyglada w T4 ale np unas jak sie okazuje w SGA licznik nie ma powiazania z immo. Jak jest w T4 to nie wiem ale SGA to grupa aut powiazanych z fordem co pewnie wymusilo zbudowanie immo nieco inaczej jak w tradycyjnym vagu. Teoretycznie jeszcze prosciej dorwac licznik z passka ale z tego co wiem to tez tai ciezko zalozyc ( przystosowac) nawet do golfa.
Kolor jak kolor i dziwi mnie to ze w golfie 919 nie oznacza ze podswietlanie bedzie zielone tylko mimo to niebieskie. Napez tez pamietac ze T4 tez byly poliftowe i mialem stycznosc z takim autem i naprawde ma duzo wspolnego z golfem 4 czy paskiem B5.
Poprostu trzeba probowac i tyle z tym z ejeszcze bylo kilak firm produkujacych te liczniki i to tez ma kluczowe znaczenie.
Kolor jak kolor i dziwi mnie to ze w golfie 919 nie oznacza ze podswietlanie bedzie zielone tylko mimo to niebieskie. Napez tez pamietac ze T4 tez byly poliftowe i mialem stycznosc z takim autem i naprawde ma duzo wspolnego z golfem 4 czy paskiem B5.
Poprostu trzeba probowac i tyle z tym z ejeszcze bylo kilak firm produkujacych te liczniki i to tez ma kluczowe znaczenie.
26-02-2012, 14:51
Faktycznie licznik prawie identyczny jak w golfie 4 Dzięki za kolejnego potencjalnego dawcę . Ja mam właśnie T4 z licznikiem zielonym po lificie zewnętrznym ale przed liftem w środku wstawiłem climatronic niebieski i teraz nijak zegary zielone pasują w środku stąd planuje je wymienić na stronce t4-wiki nic nie ma, że licznik jest powiązany z immo.
Popatrzyłem na allegro i kurczę pieczone te liczniki od Sharana są naprawdę jakieś ekstremalnie tanie bo do golfa 4 czy pasata b5 z 1/2 fisem kosztują po 250zł a do Sharana 150
W każdym razie dzięki. A jakby ktoś przy okazji wyjmował zegary to niech zerknie na tę kostkę czy dochodzi tam CAN czy nie i do jakiego numeru licznika.
Popatrzyłem na allegro i kurczę pieczone te liczniki od Sharana są naprawdę jakieś ekstremalnie tanie bo do golfa 4 czy pasata b5 z 1/2 fisem kosztują po 250zł a do Sharana 150
W każdym razie dzięki. A jakby ktoś przy okazji wyjmował zegary to niech zerknie na tę kostkę czy dochodzi tam CAN czy nie i do jakiego numeru licznika.
26-02-2012, 16:03
powiem szczerze ze tez mnie kusi ta wymiana licznika bo nie mam fisa a pewnie by sie przydał. w sumie to nawet nie wiem jak wyciagnac te zegary w polifcie bo w przedliftach sa srubki u góry a w poliftach juz nie. Ta instrukcja co jest na forum to raczej malo mowi wiec ni jak nie wiem jak wyciagnac tą szafe.
A i T4 zdaj sie ma immo z liczniiem bo kuzyn mi tak kiedys mowil jak mial t4 poliftowa to gadal ze musial dawac do speców od tego. Tylko czy on wiedzial co oni robia to nie wiem i nie mam pewnosci.
A i T4 zdaj sie ma immo z liczniiem bo kuzyn mi tak kiedys mowil jak mial t4 poliftowa to gadal ze musial dawac do speców od tego. Tylko czy on wiedzial co oni robia to nie wiem i nie mam pewnosci.