Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wskazania/dziwne wskazania czujnika temperatuty płynu chłodzącego sil.benz.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Witam, mam taki problem po przejechaniu kilkunastu Km temperatura płynu podniosła się na max (2) po zgaszeniu panelu klimatyzacji opada(1). Podnosząc temperaturę na Panelu czy na AUTO czy EKO temperatura Płynu się podnosi do Maxa. Tak samo jest np. jak włączę podgrzewanie fotela.

Ostatnio tez tak miałem ze po przejechaniu 700 km samochód stał parę godzin zgaszony.
Potem przejechałem może 20-30km i potem samochód stał odpalony była włączona nawigacja i zapaliły mi się kontrolki (OLEJU, PODUSZKI ITP.) zgasiłem samochód i nie mogłem odpalić (jak by padnięty akumulator) po paru próbach udało się.
CO TO MOŻE BYĆ ?
Czy to temperatura płynu podnosi się na max czy tylko wskaźnik pokazuje max a temperatura płynu jest ok ?
Wskaźnik pokazuje max, a nie mam pojęcia jaka jest temperatura płynu jak to sprawdzić ?
A nic się z płynem nie dzieje? nie gotuje się? nie wysadza go spod nakrętki zbiorniczka wyrównawczego?
raz płynu jest ponad max raz minimum

PS.
Wczoraj jak tak się działo było ponad Max
A jak ci pokazuje temperaturę silnika na wyświetlaczu?
Oleju mam 119
Powinieneś sprawdzić termostat. Najpierw sprawdź przy nagrzanym silniku czy przewody dolny i górny od chłodnicy są gorące czy zimne. Potem będziemy szukać dalej.


Jeśli termostat jest ok, to może być zwarcie w instalacji elektrycznej.
Właśnie wróciłem od elektryka stwierdził brak ładowania Sad po dodaniu gazu (2tys obrotów) ładowanie jest ale woda nadal rośnie jak włączę np. fotel. Dziś elektryk nie miał czasu dopiero za tydzień wolny.

może ktoś się orientuje jakie ładowanie powinien mieć 2,8 VR6
Regulator napięcia utrzymuje stałe napięcie robocze ok. 14V. Podłącz woltomierz pomiędzy plus i minus akumulatora i uruchom silnik. Przy uruchamianiu napięcie może spaść do 7V, gdy zwiększysz obroty silnika do 3000 to napięcie powinno być od 13,5 do 14,5V. Jeśli tak jest to alternator i regulator napięcia są w porządku. Jeśli napięcie alternatora jest za małe to sprawdź czy przewody podłączone do alternatora są dobrze przykręcone i czy mają dobry styk. Sprawdź wszystkie podłączenia grubego przewodu 'B+' od alternatora do akumulatora. Sprawdź też masę od akumulatora do nadwozia. Zobacz też jak się zachowuje lampka ładowania akumulatora, świeci po włączeniu zapłonu? nie gaśnie gdy zwiększysz szybkość obrotową? świeci gdy wyłączysz zapłon?
Sprawdź sobie
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie