Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zimno w aucie, co dalej?????
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam.Więc wyglada to tak, ze: wymieniona uszczelka pod głowicą splanowana głowica,nowy termostat nowa chłodnica, wszystko szczelne, a w aucie jak było zimno tak jest nadal. przewody idace do nagrzewnicy sa gorace i jak go cos strzeli to grzeje jak zloto , a jak innym razem jest zimno, nie wymienilem tylko pompy wody , ale zrobie to zaraz po swietach , bo wydaje mi sie ze jej wydajnośc drastycznie spadła, i moze nie miec siły przepchnąc plynu przez nagrzewnice, natomiast tylna nagrzewnioca grzeje jak trzeba, jezeli wymiana pompy nie przyniesie skutku, to zostanie mi jeszce wymiana nagrzewnicy,(ale skoro czasem grzeje jak trzeba to raczej jest drozna, w zeszłym roku ja plukalem i sporo syfu wylecialo)
ale to juz ostateczna ostatecznosc, mam juz dosc tego auta, jak babcie kocham, jesli to nie pomoze , to go sprzedam.
A moze nagrzewnica przednia jest zapowietrzona. Nie wiem jak u ciebie tam jest dokladnie ale te weze raczej nie idą zbytnio ciekawie i jest utrudnienie dla powietrza zalegajacego. w tdikach jest tam czujnik temp zaraz przy grodzi to zawsze mozna tam ten czujnik lekko wyciagnac to powino powietrze ujść. Albo pomajstrowac z wezami.
Spróbuj zamienić przewody idące do nagrzewnicy.
Zaś co do odpowietrzenia, to przy pracującym silniku, delikatnie zdejmij lewy wąż od nagrzewnicy jak jest powietrze to powinno wygonić. Jak się boisz to go nagrzej fest, i na wyłączonym silniku zdejmij wąż.
"w tdikach jest tam czujnik temp zaraz przy grodzi to zawsze mozna tam ten czujnik lekko wyciagnac to powino powietrze ujść. "
Wesol u mnie przy grodzi na wężu od nagrzewnicy jest takie coś z kostka a obok jest wolna kostka podejrzewam ze do pompki wspomagającej.Powiedz mi co to za ustrojstwo jest, jakiś zawór czy czujnik i od czego to jest, może przez to nie mam grzania w aucie????
jak na wezu to czujnik temperatury- tak jak w tdi. Pompka w tdi jest do studzenia ukladu EGR. Nie ma ona wplywu na grzanie. Musis zmiec problem albo w zapowietrzeniu albo w zaworze na nagrzewnicy.
tak ten czujnik mam na wężu zaraz przy samej grodzi, stojąc przodem do auta to jest z prawej strony,za co on odpowiada???? czy może byc tak ze jest on uszkodzony i podaje tak sygnał ze mam zimno w aucie ????
co by sie moglo stac gdybym ominał ten czujnik??? wypiął go z układu ???????

pompka taka mała obiegowa taka jak tu:
http://moto.allegro.pl/pompa-wspomagania...57506.html
moze nie słuzy do grzania ale moze zwikszyć cisnienie w układzie i pozwoli przepchnąc płyn przez nagrzewnice, jak myslisz?????
Nie nie ma nic wspolnego z cieplem w aucie. Albo zapowietrzenie albo to sterowanie zaworem na nagrzewnicy.
ok, wesoł, o jakim zaworze mówisz?? masz schemat obiegu chłodzenia moze?
nie pamietam czy masz klimatronik czy klime manualna z pokretlami ale tak czy siak na nagrzewnicy jest zawor kierujacy przeplyw cieczy chlodzacej przez nią. Jesli spadla linka albo silniczek regulijacy zaworem jest uszkodzony to moze byc tak ze mimo iz masz pokretlo ustawione na gorąco to caly czas jest zamkniety przeplyw. Odpwietrzenie nagrzewnicy to rozumie sie samo przez sie ze odbywa sie na ogrzewaniu wlaczonym na maxa.
Wesol ja u siebie w ady żadnego czujnika nie mam. Czujnik mam podwójny na wężach przy chłodnicy. Przychodzi mi na myśl, że może to być czujnik od instalacji lpg. Nie wiem czy w szaranie jest ten zaworek od sterowania przepływem, przez nagrzewnicę, ale wydaje mi się że nie ma, że sterowanie jest przez klapy zapodające zimne powietrze.
-----------------------------------------------
Sprawdziłem te cięgna są do sterowania klapkami, a dokładnie cięgno klapki regulacji temp.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie