Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Tylni Nadmuch - nie grzeje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Przyjaciele
Właśnie wróciłem od mechanika który mi założył naprawiony dogrzewacz.
Wcześniej jeździłem przez dwa lata bez niego i powiem Wam ze, nie warto
czekać tylko jak ktoś ma pieniążki to od razu remontować dogrzewacze i webasta bo różnica jest KOLOSALNA przy -7 stopniach silnik nagrzany do 90 stopni na dystansie 5 km a w środku przyjemnie ciepło , ale do rzeczy teraz nie działa mi tylni nadmuch , czy może być zapowietrzony ? mechanik mówił że sam się odpowietrzy, płyn który przy naprawie dogrzewacza musiał spuścić został wlany z powrotem i jest ponad maximum . Czy to się samo unormuje ? i tył zacznie grzać ? hmm sorki za nie wiedzę :///
proponuję ustawić tylny nawiew na gorące maksymalnie i czekać aż się odpowietrzy. faktycznie dzieję się to samoczynnie, pompka wody ładnie płyn rozprowadza i odpowietrza. obserwuj płyn w wyrównawczym, powinien z czasem zejść poziom trochę
nie odpowietrzyl dokladnie ukladu i plynu wydaje sie ze jest teraz za duzo. Trzeba tym piecem pokrecic w roznych pozycjach a auto dobrze rozgrzac i jeszcze potrzymac na obrotach okolo 2000. Nagrzewnica tlna od tego nie ruszy skoro wiatrak stoi.
ok dzięki , zrobię tak i napiszę co i jak
i go pogoniłem dziś czwarty bieg 2500 tys obrotów i tak przez chwilę , na miejscu sprawdziłem płyn i owszem jak było 2 cm nad max tak teraz prawie 1 cm pod min , więc uzupełniłem płyn . EFEKT :
tylne ogrzewanie nadał nie grzeje, co gorsza sam dogrzewacz nie uruchamia się tak ładnie jak na początku . silnik ostygł na polu -10 odpalam Szarika czekam 5 min a dogrzewacz milczy.... mam już dość :////////
zauważyłem też na początku jazdy jak wskazówka temperatury ładnie się podniosła zaraz szybko opadła tak może z 2-3 razy i później już było ok .. co to oznacza? to prawidłowe działanie ? czy spowodowane zapowietrzonym układem lub nierówna praca dogrzewacza ??
ehh z tymi cholernymi dogrzewaczami ! ja sam walcze ze swoim od jesieni... więc tak ,według mnie to piec się rozłączył bo się pewnie przegrzał poprzez własnie zapowietrzony układ, musiałbyś podpiąć pod VAG i zaczytać błędy, bo tak to nie bardzo wiemy co robić. na moje oko to Ci pan spec nie odpowietrzył od razu układu jak należy i teraz jest jak jest. może udaj się do niego z reklamacją, bo to niedawno przecież robiłeś!
teraz też tak myślę, że może masz zapchaną nagrzewnicę?
ona działała kiedyś czy od początku nie działa? nie wiem jak tam z demontażem, warto by to wyjąć i wypłukać...
byłem u mechanika, skasował błędy gdzie pisało ze piecyk po prostu się przegrzał.
Po tym wszystkim dogrzewacz już działa jak należy , płyn wrócił do stanu prawidłowego czyli odpowietrzył się ,, heh a tylne ogrzewanie dalej nie śmiga a szkoda bo na pewno buda Szarika była by jeszcze szybciej ogrzana.
(22-12-2012 17:31)szczodry napisał(a): [ -> ]byłem u mechanika, skasował błędy gdzie pisało ze piecyk po prostu się przegrzał.
Po tym wszystkim dogrzewacz już działa jak należy , płyn wrócił do stanu prawidłowego czyli odpowietrzył się ,, heh a tylne ogrzewanie dalej nie śmiga a szkoda bo na pewno buda Szarika była by jeszcze szybciej ogrzana.
Sprawdź VAGiem działanie silniczka tylnej klapy, tzn, regulacji temeratury, jakie masz błędy w klimatyzacji?
Myslę, ze tu masz problem.

Pozdrawiam.
ok tylny nadmuch działa heh sam sie naprawił Smile))
co do dogrzewacza też było wszystko ok do czasu kiedy nie pojawił się błąd

01140 przegrzane urządzenie

dwa razy już był kasowany
Co może być powodem tego przegrzewania ?
ehh te cholerne dogrzewacze... przyczyn cała masa - padła pompka na podszybiu, zapowietrzył się znowu, może sterownik sie wysypał? pisz od razu ten błąd konkretny do stefano.
Przekierowanie