13-12-2012, 00:25
Witam
Dziś przy wymianie płynu chłodniczego zauważyłem drobny wyciek oleju.
Wydawało mi się, olej sączy się z filtra oleju. Dokręciłem. Jazda próbna i znów wyciek. Po dokładniejszym obejrzeniu dochodzę do wniosku że jest to z obudowy filtra. Nie wiem czy to jest wina pierścienia uszczelniającego co jest u podstawy filtra (19) czy ta uszczelka przy bloku silnika (11). Z gOry wszystko czyściutkie.
Teraz pytania:
1) Czy aby wymienić tę uszczelkę lub pierścień muszę spuścić olej?
2)Czy mogą pojawić się jakieś trudności?
3) Co to jest za zawór (6)? -myślałem że obudowa jest mocowana na 3 śruby imbusowe, ale widzę że jest to jakiś zawór?
[attachment=1234]
Za wszelkie sugestie związane z umiejscowieniem wycieku lub wymianą uszczelek będę niezmiernie wdzięczny.
Jutro jak się uda cyknę kilka fotek w realu.
Dziś przy wymianie płynu chłodniczego zauważyłem drobny wyciek oleju.
Wydawało mi się, olej sączy się z filtra oleju. Dokręciłem. Jazda próbna i znów wyciek. Po dokładniejszym obejrzeniu dochodzę do wniosku że jest to z obudowy filtra. Nie wiem czy to jest wina pierścienia uszczelniającego co jest u podstawy filtra (19) czy ta uszczelka przy bloku silnika (11). Z gOry wszystko czyściutkie.
Teraz pytania:
1) Czy aby wymienić tę uszczelkę lub pierścień muszę spuścić olej?
2)Czy mogą pojawić się jakieś trudności?
3) Co to jest za zawór (6)? -myślałem że obudowa jest mocowana na 3 śruby imbusowe, ale widzę że jest to jakiś zawór?
[attachment=1234]
Za wszelkie sugestie związane z umiejscowieniem wycieku lub wymianą uszczelek będę niezmiernie wdzięczny.
Jutro jak się uda cyknę kilka fotek w realu.