Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Czy to jest chip??
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
hey ludziska mam pytanie czy to jest chip??


i czy ta podwojna wiazka moze byc od tego??

http://www.fotoload.pl/index.php?id=974c...b2f192f356

http://www.fotoload.pl/index.php?id=881d...e5b2a11740
mozna na necie pogooglowac i wiele znalezc na temat tego boxa.
klik
To co podaja firmy produkujace tego typu zabawki mam tu na mysli te zekome przyrosty to mozna sobie naprawde wlozyc miedzy ksiazki. Takie wyniki to ciezo osiagnac programem czyli chip tuningiem. To jest pudeleczko z opornikiem w srodku. To jest tzw box analogowy- najtansze rozwiazanie z mozliwych. Przyrost jaki daje na hamowni trzeba by sprawdzic ale mysle ze rewelacji nie bedzie. Te wtyczki sa do wiecia tylko w pompe wiec ingeruje jedynie w dawke paliwa- oszukuje ECM ze paliwa jest podlewane mniej i wtedy ECM podlewa wiecej. Nie ingeruje w mape doladowania powietrza. Lepiej zapodac wtryski 216 i mamay to samo a po programie mamy duzo wiecej i bezpieczniej.
tez tak mysle ze to taki badziew i wywale to przy najblizszej okazji.A powiedz mi czy przez to moze mi kopcic?jak podaje wieksza dawke paliwa??
Z tego co wiem, to jak podnieść moc to chip tuning, nigdy BOX - jak napisał wesoł BOX'a zadanie to przekłamywanie komputera ... a to nie może wiązać się z niczym dobrym. Jak najbardziej polecam chip'a w sprawdzonym warsztacie, jednak nie box'a. Ja bym to wywalił w cholerę.
sa obxy cyfrowe i te juz mozna nieco porownywac z chipsami. Z tym ze zaprogramowanie tego boxa to tez sie robi u tunera na hamowni. Takze sie ingeruje w mape w tym boxie i ustala jakie parametry i ile maja byc zmienione.

Box analogowy jesli nawet ingeruje w dawke paliwa i doladowanie to tylko podwyzsza o iles tam i koniec. Programem tuner podciaga nam wiecej w srodkowym zakresie obrotów w dolnym prawie nic nie rusza( by nie zaorac dwumasu i polosi) a w gornym tez nie daje na fula bo turbo by odlecialo. Tka wiec jest to zmiana mapy nie rowna w calym zakresie tylko dynamicznie(zmiennie) zaleznie od wielu czynnikow.

Poszperajcie sobie na np forum mastersa bo tam sporo mozna o tego typu sprawach znaleźć i beda przypadki ze w furach np 3.0 TDI czy z innego koncernu po zamontowaniu boxa silnik pracowal conajmniej dziwnie ( kulał albo kopcil) a mocy pryzbylo po pomiarze na hamowni az o 7 koni. Po porgramie z tego motora wycisniet okolo 40 koni wiecej jak seria. W te bajki co pisuja na boxach ze podnosi moc o 20 KM to nie wierzcie bo jak bedzie z 5 do 10 koni wiecej to gora.
(02-12-2012 08:57)wesol napisał(a): [ -> ]sa obxy cyfrowe i te juz mozna nieco porownywac z chipsami. Z tym ze zaprogramowanie tego boxa to tez sie robi u tunera na hamowni. Takze sie ingeruje w mape w tym boxie i ustala jakie parametry i ile maja byc zmienione.

Box analogowy jesli nawet ingeruje w dawke paliwa i doladowanie to tylko podwyzsza o iles tam i koniec. Programem tuner podciaga nam wiecej w srodkowym zakresie obrotów w dolnym prawie nic nie rusza( by nie zaorac dwumasu i polosi) a w gornym tez nie daje na fula bo turbo by odlecialo. Tka wiec jest to zmiana mapy nie rowna w calym zakresie tylko dynamicznie(zmiennie) zaleznie od wielu czynnikow.

Poszperajcie sobie na np forum mastersa bo tam sporo mozna o tego typu sprawach znaleźć i beda przypadki ze w furach np 3.0 TDI czy z innego koncernu po zamontowaniu boxa silnik pracowal conajmniej dziwnie ( kulał albo kopcil) a mocy pryzbylo po pomiarze na hamowni az o 7 koni. Po porgramie z tego motora wycisniet okolo 40 koni wiecej jak seria. W te bajki co pisuja na boxach ze podnosi moc o 20 KM to nie wierzcie bo jak bedzie z 5 do 10 koni wiecej to gora.

I dlatego ja u siebie taką super instalacje po poprzednim właścicielu wypieprzx...... łem. tylko same kłopoty z tym były Vag błędy pompowtryskiwaczy pokazywał ....
stasio59 pytam co to jest bo jestem posiadacze wozu z tym ustrojstwem i chce to wydziedziczyć z mego wozu bo h.. to dajeBig Grin tylko muszę pogadać ze znajomym żeby mi kablotekę z pompy paliwa przerobił bo teraz mam 2 kostki a oryginalnie jest jedna?? poprawcie mnie jak się mylę.
zaraz zaraz jak masz dwie kostki ja miałem kostkę przejściówkę do bloku silnika przejściówka a do niej wtyczka i to nie hulało ...
zobacz na zdjecia masz na 1 str
(03-12-2012 00:09)maxi186 napisał(a): [ -> ]zobacz na zdjecia masz na 1 str

No:
1). wypinasz z bloku silnika ( zostaje gniazdo).
2.)wypinasz z drugiej strony
3.)to co wypiąłeś wpinasz w gniazdo w bloku silnika

da się czy nie ?.Big Grin ...

Ps. oryginalne sterowanie wpinasz do bloku silnika a to co wisi z boksu zostaje ci w rękach a jeszcze jedno wcześniej odepnij zasilanie z aku...

Pozdrawiam...Big Grin
Stron: 1 2
Przekierowanie