Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Analiza logów 1,9 TDI AHU
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam

proszę o analizę logów Smile

Log (0 - 003,011,002)
zle wykonane logi. Pedal gazu nie wcisnety do konca. Ma byc w podłoge. Dwa to silnik rozgrzany pryz takich operacjach. Zloguj tylko dwie grupy naraz 003 oraz 011 na wysokim biegu.
hmm... ja robiłem tak bieg nr 3 obroty 1500 start logów i gaz w podłogę aż do 4500 Smile no ale widocznie coś źle Smile zrobię jutro jeszcze raz Smile
Niemozliwe bo: "Throttle Position" mamy na poziomie osiemdziesieciu kilku procent co swiadczy o niewcisnietym pedale w podloge. Wstepnie moge powiedziec ze podejrzenie jest ze przpelywka klęka juz.
Mozesz smialo wcisnac logowanie jadąć nawet na jałowych obrotach- czyli 900 obr z biegiem nawet czawartym. Dopiero pozniej wciskasz pedal w podloge i do 4000 tys wystarcza. Dwie te grupy naraz. Im mniej grup tym program sie lepiej wyrabia i wiecej danych zapisuje- wiecej migawek znaczy sie częściej i mamy bardziej czytelne logi.
statycznie nie logujemy grupy 011 w silnikach z turbina na WG sterowana nadcisnieniowo bo i tak sie nic nie moze zmieniac w tych wartosciach. To tak dla wiadomosci.

Niskie wskazania przeplywki bo turbo malo pompuje. Bylo cos grzebane przy turbo- chodzi mi o ustawienie zaworu WG, gruszki i jej sztangi?? Turbo slabo pompujez jakiejs przyczyny. Trzeba sie skupic na tym a przyczyn moze byc wiele od zlego wyregulowania ukladu WG po nawet uszkodzony zawor WG i przylgnie w kolektorze wydechowym po elektrozaworek i wezyki do gruszki.
no turbo było regenerowane. Od czego zacząć ?? Można tak jeździć ??
nic sie od tego nie zepsuje ale pewnie mocy to juz calkiem nie ma co nie?? Duzo slabszy jest na sto procent jak powinien byc. na poczatek trzeba by sztange od turbo wyregulowac a mianowicie skrócić o obrót albo dwa. Zawsze mowie ze jak sie oddaje juz te turbiny na regeneracje to nie dawac im z tymi flakami tej gruszki. Po co im ona jest potrzeban skoro maja zrobic sam srodek turbiny czyli koras. Zawsze tam pchaja swoje lapki i wydluzaja ta sztange.
Tzn. jest tak samo jak przed wymianą turbiny, na 5 biegu do 3 tys. i dalej idzie ciężko Smile
widzisz turbo oddawał mechanik nie ja Smile muszę do niego podjechać i powiedzieć jaka jest sytuacja niech myśli Smile

A myślisz że może mieć to coś wspólnego z wężykami podciśnienia? Albo zaworkiem n75 ??
moloby miec czemu nie z tym ze tu u ciebie jest inne sterowanie jak w turbinach ze zmienna geometria. tu masz sterowanie nadcisnieniem a nie podcisnieniem. do tego dochodzi to ze nawet przy zgaszonym silniku zawor WG powinien byc zamkniety bo tu mamay odwrtonei jak w vnt. zawor jest zamkniety i tylko cisnienie jakie wytworzy sama sobie suszarka powoduje ze na gruszcze sztanga sie wydluza co powoduje ze zawor upustowy wg sie otwiera i zmneijsza doladowanie turbiny.
Mozesz zrobic taki test ze wezyk sciagniesz tu z gruchy i go zatkaj jakas srubką. Wtedy tez zrob loga 010 dynamicznego. Powinno wtedy podskoczyc doladowanie i przeplyw powietrza na MAF jelsi ten elektrozaworek jest dziabniety. JEsli nie podskoczy to skrec sztange o obrót labo i dwa tka by sie skróciła i wtedy loga 010.
Stron: 1 2
Przekierowanie