Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.0TDI DPF - rodzaje/obsługa/usunięcie-wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
witam wszystkich wlasnie jestem po diagnozie wyszlo mi ze mam zapchany calkowicie filtr chcialbym go usunac i wgrac nowe oprogramowanie slyszalem ze sa wrsje silnika 2.0 tdi bez tego filtra gdzie zdobyc takie oprogramowanie i ile moze kosztowac taka przyjemnosc pozdrawiam
jakbys uzypelnil profil to mozna by bylo kogos polecic. A po drugie to sie nie wgrywa jakis softów tylko sie modyfikuje soft z twojego sterownika i dopiero wgrywa. Nie tak to dziala ze sie wrzuca soft od innego calkiem silnika. Taka usluge profi wywalenia dpfa oferuja firmy chipujace i nawet nasz kolega z forum ktory taka firme posiada w Gdańsku.
Tak na marginesie moze nawet nie trzeba usuwac tego dpfa a wystarczy go stacjonarnie wypalic.
o wypaaniau nie ma chyba mowy filtr jest bardzo zapchany wartosc byla olbrzymia i koles powiedzial ze lepiej sie go pozbyc dla zdrowotnosci auta i mojej polecil zebym poszukal kogos co nie bedzie zakladal EMULATOR -a to to tez potrafi platac figle dosc czesto! zdolnosci manualne mam i narzedziai we wlasnym zakresie usunoł bym ten filtr ale z kompem sobie nie poradze pozdro
nie baw sie w rzecyz o ktorych nie masz pojecia bo szkoda twojej kasy. Sa rozne stopnie zapchania dpfa. Silnik probuje wypalic dpfa i jak nie daje rady to w pewnym momencie przestaje juz i auto przechodzi w tryb awaryjny. Stacjonarnie mozna wymusic wypalanie nawet jak bedzie zapchany bardzo mocno. Wymusza sie wypalanie i wtedy komp sam wymusz apodniesienie obrotow silnika do 3-3.5 tys zwieksza dawke paliwa i wprowadza dodatkowy wtrysk juz w momencie praktycznie fazy wydechu. to powoduje ze caly ogien idzie w wydech i temp na ukladzi ewydechowym podnosi sie znacznie powodujac ze sie wypala sadza zalegajaca w filtrze.

moim zdaniem to jedz do tunera ktory ogarnia te sprawy i on bedzie juz wiedzial jak sprawe zalatwic. KAstrowanie nie zawsze musi oznaczaj najlepsze wyjscie. Tka to by kastrowali tez i ludzi skoro to takie dobre.
HEJ JESTEM PO DRUGIEJ DIAGNOZIE TYM RAZEM PRZEZ TUNERA POTWIERDZIL ZAPCHANIE FILTRA !! DZIS GO DEMONTOWALEM !! W PONIEDZIALEK BIORE SIE ZA WYPRUWANIE TEGO BADZIEWIA MONTAZ A WE WTOREK PO NOWY PROGRAMIK!! MAM JESZCZE PYTANIE DO WAS Z TEJ PIERWSZEJ CZESCI KTORA JEST PRZYKRECANA DO LACZNIKA ELASTYCZNEGO TEZ TRZEBA TO USUNAC??
Witam. Kupiłem Sharana 2.0 TDI 2006r. Ponieważ auto nie posiada koła zapasowego postanowiłem zamontować je sam (zakup windy, felgi i opony). Okazało się jednak, że w miejscu zapasu zamontowany jest jakiś zbiornik. Dowiedziałem się, że jest to zbiorniczek z płynem(olejem) dpf-u. Czy mogę go wymontować, czy jest on w ogóle potrzebny. Proszę o jakieś bardzo konkretne porady bo jestem w tej dziedzinie zielony.
nic nie wywalaj bo bedzie duzo gorzej. Masz tam tego plynu AdBlue dolewac by wypalanie filtra dpf przebiegalo.
Kola zapasowego chyba nie masz w zestawie tylko tzw zestaw naprawczy z kompresorkiem.
Problem tkwi w tym, że potrzebuję auta na długie trasy a zestaw naprawczy nie daje mi żadnej gwarancji. Czy da się ten zbiornik gdzieś przełożyć tak żeby zmieściło się zarówno koło zapasowe jak i on?
pewnie da sie bo co za problem cos przesunaci umiescic nieco dalej.
Albo podjedź do jakiegoś tunera, wytnij dpf-a i usuń całkiem zbiornik, bo raczej już nie będzie wtedy potrzebny?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie