Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Analiza logów bład 550 1.9tdi 1Z
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich,proszę o analize logów.
Auto po przekroczeniu 3000tys.obr traci moc i w tym momencie od razu wyrzuca błąd ''550 Regulacja początku wtrysku''
Kat statyczny w silnik bloki pomiarowe grupa 000 pozycja druga na rozgrzanym silniku wynosi 58.
Niepokoi mnie log 01-004,proszę o sugestie gdzie szukac przyczyny usterki.
Pozdrawiam.
poza tym ze turbo strasznie przeladowuje a przeplywka nie pokazuje prawidlowych wartosci to ten blad powinien byc piecio-cyfrowy czyli 00550 co by sugerowalo prawdopodobnie problem z nastawniekiem w pompie lub samą pompą.
tak jak mówisz ten błąd jest piecio-cyfrowy,Co może być przyczyną tak dużego przeładowania?(błędu przeładowania nie ma)i co z tą przepływką może już umiera lub jest zabrudzona co do nastawnika to chyba będę musiał go podmienić i się okaże.
zmiennej geo nie masz ale jest zawor WG ktory to tez jest sterowany. Mozliwe ze sie zaciera ta dzwignia. Trzeba sprawdzac. póki co pompe bym odpuscil ale podmienil przeplywke z innego auta.
dlaczego uważasz abym pompe se odpuścić skoro ewidentnie widać w logu 01-004 że nie zmiena kąta wtrysku do wymaganego i w dodatku jest właśnie błąd odnośnie regulacji kąta...
jeśli cos źle kumam to proszę o sprostowanie.
a sprawdz jeszcze w tdi timmening jaki jest i czy lekko sobie lata tak gora-dół.
Wole zebys odrazu nie pakowal se w wydawanie wiekszej kasy znaim cokolwiek postanowisz. Tak jak przpelywke mozna sie naciac bo to ze ma niskie wartosci moze tez sugerowac ze masz dziurę w wezu zaraz za nią.
Podejrzewam ze faktcznie problem moze lezec w samej pompie ale badzmy ostrozni.
dziś trochę powalczyłem i :
podmieniłem nastawnik pompy ale niestety dalej to samo czyli po przekroczeniu 100km\h łapie zmułe i wywala bład ''00550 rozpaczęcie regulacji wtryskiwacza'' diagnozowałem sprzetem Autoboss v30.

W BS grupa 000 pozycja druga kąt na jałowym skacze 47-50.
na jalowych trzyma dobrze. ciekawe jak przy jezdzie. Bledow nie mozna brac doslownie bo nawet za tsaki stan rzeczy moze odpowiadac np awaria wtrysku sterujacego( tego z kabelkiem).
wtrysk sterujacy podmienie w poniedziałek,dzis już zbraklo mocy a raczej chęci...
mierzyłem jego rezystancje i wynosi 108 ohm więc raczej dobry ale i tak go podmienie dla pewności.

Jak to nie pomoże to jeszcze podmienie pompe wtryskową a na końcu sterownik silnika.
Przekierowanie