Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Chcę kupić sharana,proszę o poradę
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Witam,chciałbym kupić sharana alhambrę lub galaxy rocznik 2005-6 silnik raczej 1.9 .Proszę o informację czy te auta rdzewieją ,czy może są ocynkowane? Chciałbym auto bezproblemowe "tanie w utrzymaniu" czy 1.9 tdi jest właściwym wyborem czy może lepiej galaxy 2.3 z gazem? Jeżdziłem 2.0 benzyną i nie odpowiada mi ten silnik-bardzo słaby dół ,do 3tyś nic się nie dzieje. Jeżdżę około 10.000 rocznie głównie po mieście kilku kilometrowe odcinki 5-8.Dziękuję z góry za porady,pozdrawiam.
(19-09-2012 16:00)tacini napisał(a): [ -> ]Witam,chciałbym kupić sharana alhambrę lub galaxy rocznik 2005-6 silnik raczej 1.9 .Proszę o informację czy te auta rdzewieją ,czy może są ocynkowane? Chciałbym auto bezproblemowe "tanie w utrzymaniu" czy 1.9 tdi jest właściwym wyborem czy może lepiej galaxy 2.3 z gazem? Jeżdziłem 2.0 benzyną i nie odpowiada mi ten silnik-bardzo słaby dół ,do 3tyś nic się nie dzieje. Jeżdżę około 10.000 rocznie głównie po mieście kilku kilometrowe odcinki 5-8.Dziękuję z góry za porady,pozdrawiam.

Z twojej wypowiedzi najlepsze to tico na gazie. A tak powaznie to wpisz w wyszukiwarce słowo ,,kupić". Nie boj sie napewno nic nie stanie sie twojemu komputerowi.Podpowiem ci jeszcze ze mozna tak wpisac kilka innych slow i mozna znaleźć kilka fajnych dla ciebie tematów. Pisząc nowy post zasmiecasz forum. Pomysl tez o tym jakby kazdy pisal nowy post tylko dlatego by sie dowiedziec ogólnych informacji o trojaczkach ile byłoby postow?
układy elektryczne są mankamnem tych aut.

silniki, cóż. ja stary dieslow więc kupiłem VR6 i jestem zadowolony, silnik z zasady bezobsługowy, mocny, ma swoje kaprysy, ale ja zrobiłem juz 35 kkm i nic, gaz założony.
miałem też dylemat co kupić.
Diesle 116 i 131 konne PD są dobrymi motorami, ale musisz trafić na niewyeksplorowany a to jest trudne. Poza tym wymiana rozrządów, awarie turbin wrrr .

poza tym dla porównania zobacz ile jest postów na rożnych forach dotyczących silników diesla a ile VR.
ewentualnie 1.8T - ale tam też występuje tubo i rozrządy.

silnik 2.3 Forda dobry, bezawaryjny i żywotny silnik.

VR6 i 2.3 dobrze współpracują z LPG.

ja mam automatyczną skrzynię i sobie chwalę, wymiana oleju co 40 kkm i jeżdzi juz 240 kkm mam nalatane.
Tten silnik 2.3 to świetnie sobie radzi z gazem jak masz części z górnej półki, a najlepiej motorcrafta. I też bywa kapryśny, ale fajnie się tym jeździ.
niektore czesci do tych fordowskich sa drogie lub niedostepne. Kiedys do tego 2.3 szukalem wlacznika swiatel wstecznych ktory to znajduje sie na skrzyni biegów tuz przy mechanizmie wybieraka. Czesc do kupienia tylko w aso za jakies chore pieniadze.
bez przesady, jest tego tyle na rynku że nie ma problemu z ich dostaniem.

poza tym z benzem masz mniej problemów.
Zobacz na forach ile pisze sie o usterkach diesla a ile o benzie.
Powiedzcie proszę jak z twardością zawieszenia w vr6 po 2000roku,czy jest takie miękkie jak w modelach z mniejszymi silnikami,czy twarde? I jeszcze interesuje mnie kwestia rdzy w trojaczkach w.w. roczniki,jest z tym problem,jeśli tak to gdzie,a może są ocynkowane?
Pozdrawiam
ty to masz jakaś obsesję na temat rdzy !!!!
masakra

pisałem Ci - nie rdzewieje bo to ocynk, ja zrobiłem tak, że kupiłem środek i poprawiłem fabryczną konserwację sam i mam spokój.

nie buja jak amerykańcem ale to nie auto sportowe, wiec jest ciut miększe
Niestety nie dostałem żadnej odpowiedzi na moją prywatną wiadomość-pytania od kolegi "Sigma-74"
Ale jest twardsze od tych 1.9tdi i 2.0benzyna?
nie wiem czy jest, bo nie jeżdziłem nimi.
ja zmieniłem amorki z tyłu na KAYABA gaz -olej i twardo się zrobiło troszkę, seryjne miałem sam olej.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie