Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: analiza logów AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam
chciałbym was poprosic o analizę logów dynamicznych sharana AUY dopiero kupiony mulasty jest i przy przyspieszaniu delikatnie szarpie. czy mógłby ktoś mi dac instrukcję jak wrzucic logi na forum? z góry dziękuję.
na pierwszy ogien to przeplywka tnie. Sprawdz szczelnosc rur dolotu juz za nia az do turbiny bo albo lewe powietrze ciagnie albo ona uwalona.
Podłącze sie pod temat czy EGR jest do czyszczenia poniej log z BS-003

http://vaglog.rtnet.pl/pszczyglo_97250.html
Witam
czy egr do czyszczenia to nie wiem bo to nowy nabytek ale możliwe ponieważ z turbiny widzę sączy się olej to pewnie w połączeniu z spalinami narobiło nagaru, dziś ustawiłem współczynnik kąta wtrysku był - 1.1 myślałem że to pomoże ale bez różnicy jutro sprawdzę lewe powietrze jak kolega wesol radzi ale coś się mi wydaje że to będzie umierająca przepływka. jak można rozpoznac uszkodzenie przepływki po tych wartościach zapisanych jest na to jakiś przepis? ja patrzę i nic z tego nie kapuję jak bym znał zasadę to bym wam głowy nie zawracał ale z góry bardzo dziękuję z wskazówki. a jeszcze pytanie czy warto kupic używaną przepływkę z możliwością oddania?
Przy wcisnieciu pedalu w podloge na biegu w miare wysokim( min 3) kiedy logujesz, wartosci na przeplywce powinny wskazywac zaciag powietrza powyzej 1000 nawet 1100 mg/r. Skoro jest mniej to wnioskiem tego ze albo lewe powietrze omija przeplywke albo ona sama juz konczy zywot. Oczewiscie obserwujemy takze cisnienie doladowania jak sie ksztaltuje bo jak nie bedzie pompowac turbo to i nie bedzie zasysac- to chyba logiczne.

Uzywka jak uzywka- jesli kupisz od kogos z okolicy to moze jeszcze bym sie skusil ale z allegro to raczej nie. No i bierzemy tylko ori zadne zamienniki itp.
zaryzykuję auto miałem rozbite wziąłem u gościa części na 2600zł obiecywał przez tel że przepływka pewna części które dostałem były solidne nie powiem. a mam jeszcze taki inny problem otóż w zakręcie w lewo i podczas ciągnięcia silnika słyszę jakby wyło łożysko na luzie tego nie ma dośc to głośno robi wchodziłem pod niego i prawa półoś ma luz w przegubie wewnętrznym góra dół czy to może byc powodem???
Pozdrawiam
przepływomierz mam mieć na piątek bo gość mi nie wysłał będę robił logi jak przyjdzie i będę was koledzy prosił o ponowne odczytanie logów kolega wesol mi podpowiedźał jak je odczytać ale jakbym miał problem to będę was prosił o pomoc a zwłaszcza kolegę wesol którego podziwiam za wiedzę i pomoc. A jeszcze pytanie czy przepływomierz zachowuje sie tak samo w każdym silniku czyli ma podawać 1000-1100 zasysanego powietrza podczas logów dynamicznych? I jak odczytać turbo oraz jak sprawdzić czy egr w pełni sie otwiera i zamyka dla tego silnika i czy to dobry sposób żeby go zaślepić miałem do tej pory golfa IV alh i tam zaślepiłem ale nie widziałem różnicy.
[attachment=984]Witam kolegów to znów ja przyszła przepływka zmieniona poprawę w gr 003 widac znaczną ale jest pewne ale nr na mojej przepływce i na tej co przyszła nie zgadzają się. założyłem ją mimo wszystko czy mogę tak jeździc i czy mogę was prosic jeszcze raz o odczytanie logów wszystkie zrobione są dynamicznie. statycznych nie mam w komp ale zauważyłem że w BS003 gdy zawór przechodzi cyklicznie on off nie zmienia się ciśnienie w 3 kolumnie waha się od 495-507 czy jest on czy off. proszę o ewentualne podpowiedzi co mam ewentualnie logowac różnicę czuc w jeździe już.
[attachment=984]
[attachment=985]
wydaje mi sie ze zla przeplywka jest. Za duzo wali. Pokazuje max ile moze ECM przyjać czyli 1249.5.
To juz za duzo. Ma byc tak ze jadac na w miare wysokim biegu np 3 ledwo co sie turlasz i dajesz nagle pedal w podloge i auto przyspiesza. Trzymasz tak pedal i logujesz w MB grupe 003. Powinno byc tak ze wartosc gdy turbo sie rozkreca nabierze wartosc max ponad 1000 czy nawet 1100 i pozniej juz spada nieco w miare przyspieszania bo obciazenie tez spada i dawka paliwa.
witam
co proponujesz wesol pewnie zwrócę ją i zapytam czy gośc ma o takich samych nr czy spróbowac jeszcze raz zrobc logi bo mam wymówioną ją jak coś. nie wiem już sam w tej chwili pewnie będzie dużo palił dobrze rozumie? a wczoraj jeszcze włączył się podgrzewacz przy 8 stopniach nie wiem dlaczego co ciekawe auto nagrzałem do ok 80 stopni a ono cały czas pracowało z tym że na postoju nie jechałem tylko podjeżdżałem koło domu jak się już włączyło to chciałem zobaczyc jak to działa w końcu zgasiłem auto. Co wyłancza podgrzewacz bo sterownika nie mam w środku auta, i który czujnik je załancza? i jeśli mogę prosic o taką informację to czy można odłączyc przewód alternatora i założyc zwykły przełącznik którym włanczałbym sygnał z alternatora kiedy bym chciał bo np przy takich podjazdach koło domu głupio by było jakby za każdy raz się włanczał podgrzewacz. czytałem że jakoś tak to jest sterowane tylko nie wiem który to przewód.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie