Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Jak wymienić palniki D2S ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Witam!
W moim Sharanie z 2003r. z oryginalnymi ksenonami przestał jeden świecić. Już dawno zaobserwowałem wyraźną zmianę barwy lamp więc wykluczam przetwornice. Jednak chcę zmienić palniki prawy na lewy, żeby się upewnić, ale nie wiem jak to zrobić. Ktoś może mnie poinstruować?
Trzeba zdemontować lampki. Potrzebny będzie długi torx chyba 25. Lampa przymocowana jest 4 śrubkami, ale trzeba też odkręcić mocowanie grilla i lekko uchylić. Dobrze też by było wcześniej wykręcić żarówki od postojówek i kierunkowskazów (w nadkolu jest przesuwna klapka)
No to masakra, bo trochę się nakombinowałem ze stykami postojówek, żeby świeciły Wink
Tak poważniej, to dzisiaj zobaczyłem, że prawy, wcześniej niedziałający ksenon świeci. Zacząłem się martwić, że to coś innego niż "żarówka". Chyba że z nimi tak bywa, raz działa raz nie?
ja tak miałem w a4
niestety po mruganiu wpadłem na pomysł zmiany żarników D2S no i po zmianie padły obie przetwornice
ale u Ciebie może tak nie będzie.
Jeśli będziesz kupował żarniki kup po prostu chinole, ja kupowałem philipsy i padły szybko a chinole świeciły i świeciły, oczywiście o właściwej barwie
Już wiem, że jak ksenon mruga to pada przetwornica/cewka. Problem w tym, że u mnie albo się rano zapali i cały dzień się odpala, albo innym razem kilka dni nie świeci po czym kilka dni znowu działa. Planuje kupić Osramy za ok 450zł kpl, bo wydaje mi się, że to będą dobre żarniki z ładną barwą, ale zmartwię się jak to nie wina żarników. Może błędnie myślę, że drogie żarówki będą dobre, proszę mnie oświecić. W sobotę spróbuję zamienić je stronami i zobaczę co dalej.
bez urazy ale na głowę upadłeś z tymi Osramami http://allegro.pl/listing.php/search?cha...string=d2s za 30 PLN 2 sztuki będą u ciebie w domu polecam barwę 6000K fajne jasne światło nie żółte nie fioletowe dla mnie po wielu testach najbardziej optymalne, ale to już pozostawiam indywidualnej ocenie bynajmniej żaden osram nie wytrzyma ci 20 razy dużej a o tyle przepłacisz co do pozycyjnych to nie musisz ich wyciągać natomiast musisz wyciągać kierunki bynajmniej w moim 2007 tak jest.
Pozdrawiam
potwierdzam, kup po prostu jedne z najtańszych i na pewno nie zauważysz różnicy
No to jest problem... 3 dni temu kupiłem nowe żarnik (chińskie, pięknie świecą) i od razu je wymieniłem (miałem kłopot, ale udało się), problem z niezapalającą się prawą lampą pozostał. Czasami nie załapie, dopiero po ponownym włączeniu świateł zapala się. Planuje zająć się teraz przetwornicą, jednak wcześniej chce pojechać na diagnostykę komputerową. Może Koledzy macie jakieś sugestie, żebym oszczędził zbędnych kosztów?
nie wiem czy diagnostyka Ci coś pomoże na to mruganie xenonu.
Jak miałem takie objawy w A4 to po krótkim czasie padała przetwornica
U mnie było podobnie. Po wymianie obydwu palników, takich w średniej cenie 4 lata temu, takie niezapalanie się jednego pozostało. Po kilku przekładkach palników w końcu zrobiłem tak, że zostawiłem dwa świecące palniki, stary ori w lampie która niezapalała i nowy w drugiej. Funkcjonuje to już 4 lata bez problemu. A że z barwą po prostu udało mi się kupić nowe w takiej samej jak stare, więc różnicy nie widać.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie