Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Płyn/olej do wspomagania, rodzaje, wymiana itp.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Witam forumowiczów nadszedł czas na wymianę płynu wspomagania w moim szariku 96r i mam dylemat w ASO leją co popadnie G 002 000 lub G 004 000 a sugerowanie się kolorem niema znaczenia zaznaczył pan z serwisu. Po kolorach nie mam co dochodzić bo zrobił się nijaki brąz. Natomiast wyżej wymienione płyny,zamiennik Febiego 06161 syntetyk lub 06162 minerał oba koloru zielonego więc którym zalać ?
ja zalewałem jasno rózowym preston
Ja jak regenerowałem maglownice to gość mi powiedział ze tylko zielony(nie pamiętam symbolu) bo czerwony niby rozszczelniaSmile
chce zalać zielonym febiego tylko którym minerał czy syntetyk ?
wiadomo lepszy syntetyk. Mimo wszystko polecam oleje ELFa do takich rzeczy. Dodam jeszcze z eolej przekladniowy to ten sam olej co do skrzyn automatycznych. Czerwony elfa jest wysmienity.

Hemik

Witam, wie ktoś może w jakim płynie wspomagania wychodziły VR6 '96r ??
Chyba wszędzie szedł G002000 VW lub Ford N052146VX00
witam wszystkich mam taki mały problem otóż kupiłem rozbitego SAGA i między innymi był rozbity zbiornik wspomagania nie wiedziałem jaki był płyn auto musiało jechać od blacharza więc pojechałem do sklepu i doradzili mi że czerwony mobilA zalałem go ale wspomaganie podczas kręcenia kierownica buczy ewidentnie słychać pompe teraz gdy czytam różne posty okazuje sie że sharan miał albo żółty albo zielony a ja nalałem czerwony a zakrętka od zbiornika była żółta nie skojarzyłem wtedy że ona mówi o kolorze a w sklepie powiedział mi wtedy że żółtych nie ma . Co sądzicie mogę tak jeździć czerwony z żółtym ? Jak coś to jak to teraz wylać z układu i jaki płyn kupić .
Moim zdaniem, zalanie Mobila nie ma tu więszego znaczenia. Pompa mogła być już wcześniej uszkodzona/zużyta.
Kiedyś w swoim audi C4 miałem rozszczelnienie układu i mi czły płyn wyleciał. A że to było w trasie i na stacji nie było dedykowanego zielonego Febi, to nalałem czerwonego Mobila. Latałem na tym 3 lata i nie zaobserwowałem żadnych zmian w kulturze pracy pompy.
Witam
w moim sharanie 2001r jest zielony i używam VW G004000M2 ( można kupić na allegro )
Buczenie - możliwe iż jest uszkodzona pompa i to nawet typowy objaw ,
jesli silnik pracował a w układzie wspomagania brakowało oleju to szybko
wyrabia sie tuleja w pompie która wykonana jest z aluminum !
Pompa zasysa z zewnątrz powietrze i zazwyczaj płyn w zbiorniczku jest wzburzony
temat pompy był już poruszany na forum
Pozdrawiam ...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie