Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Konstrukcja auta przed liftem i po.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Was Smile

W związku z tym, że niedługo mam zamiar kupić sobie Szarika zacząłem się interesować tymi autami. Niestety w sprawie konstrukcji auta nie mogę nic znaleźć ( może słabo szukam ) Smile Czy możecie mi powiedzieć, czy konstrukcyjnie Szaran został podczas liftu w 2000 roku jakoś zmodernizowany w porównaniu do poprzedniej wersji, czy nie wprowadzono żadnych zmian?
tak jak inne modele aut np pasek B5 przedlift i polift. Zmiany kosmetyczne zewnetrzne i wnetrza kabiny.
Może źle napisałem o co mi chodzi. Uściśle więc. Czy konstrukcja auta / szkielet po przeprowadzonym lifcie jest np mocniejsza / wytrzymalsza na uderzenia? Chodzi mi głównie o tą kwestię. Zmiany w wyglądzie wewnętrznym i zewnętrznym dostrzegam Smile
no raczje nie bo nie bylaby to wersja przedlift i polift tylko bylby to sharan 2 czy tam alhambra itd.
Może źle rozumiem, ale napisałeś o roku 2000. Pomiędzy autami sprzed tego roku i po nastąpiły znaczące różnice w wyglądzie karoserii, wnętrza i wielu elementach mechanicznych. Porównując oba auta wizualnie od spodu nie zauważyłem znaczących różnic, ale jest to spojżenie laika. Zmieniły się za to silniki, skrzynie i pewnie wiele innych rzeczy. Lift nastąpił w połowie grudnia 2003 roku polegający na niewielu zmianach głównie w karoserii.
Po pierwsze rozstaw osi w Sharanie po liftowym jest szerszy. Po drugie auta po 2000 roku( po pierwszym FL ) zmiana wnętrza(deska rozdzielcza, podsufitka,fotele, tapicerka drzwi) , dodatkowego wyposażenia , i świateł przód i tył, oraz silniki PD, Oraz zmiana maglownicy jest trwalsza ponieważ układ wspomagania w pierwszych egzemplarzach był wadliwy zresztą układ wspomagania już został zmodyfikowany przed FL.
Auta po 2004 roku Zmiana tylnych świateł , Wnętrze - podsufitka inna niż autach od 2000 roku( dodatkowy schowek) więcej poduszek i tu dochodzą kurtyny, migacze w lusterkach, inne dodatki. Oraz podobno lepiej wykonany układ klimy, ale za to zmienia się dogrzewacze które niestety lubią się wysrać.
Ja napisze krótko jako pracownik skody w kvasinach na lakierni obecnie na konserwacji widzę co się dzieje tzn im młodszego sharana kupisz tym gorzej fabryka postarała się o zakonserwowanie auta w pierwszych paru latach dbali bo liczyli by się sprzedawał i fakt poszło go w hu wiec poszli w oszednosc na modelu i zarobek na ilości sprzedaży to samo było przy golfie 3 1 wypust igla kolegi dalej porażka osobiście mam sharana 2002 i rozebralem nadkola wszędzie zrobiłem konserwacje po swojemu tragedii niebyllo robiłem to samo w sharku 2005 oby dwa auta garażowa e i tragedie miał gość grubość pastizolu jaki daje fabryka niepokryla kwzda spójne dokładnie szkrobania było teraz mu to pojezdzi latami Smile
Przekierowanie