Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wymiana skrzyni biegów z automatu na manual SHARAN,ALHAMBRA
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Witam zamierzam zrobić przekładkę skrzyni w alhambrze 2008 rok.I mam pytanie czy ktoś może napisać coś więcej.
polegniesz na kosztach. To nie takie chop siup. wymiana pedałow,pompka sprzegla, wymiana półosi jak dobrze pamietam, dwumas ze sprzeglem. zmiana vagiem w kompie to juz nie problem ale i tak moga sie okazac jakies inne problemy po drodze. Nie pamietam jeszcze jak z rozrusznikiem w PDkach. Wymian lewarka zmiany biegów no i szafy ( liczniki)+ kodowanie. Same graty gdzis na oko 4-5tys zl.
cici, a co ci w automacie nie odpowiada?? :O
Powiem tak, skrzynie 6 biegową kupiłem z rozrusznikiem z wężem podciśnienia i tą półośką krótką plus kompletny dwumas z przebiegiem 50 tys za 1400 zł.Pedały kompletne za 100 zł,lewarek zmiany biegów z linkami za 50zł i jedną półośkę za 100. Tak że dużych kosztów nie było .Co do skrzyni ,na pewno więcej pali słabsze osiągi no i ta skrzynia jadco.Już widzę ze była łupana a na zimnym poszarpuje i kto wie ile jeszcze wytrzyma. silnik 1.9 tdi 116 km bvk
Tylko oby te czesci byly sprawne bo ta cena raczej nie wskazuje na to. A licznik bedziesz zmieniał?? Tą druga poloskie z podpora to jaka dajesz poprawioną juz czy dajesz jakas uzywke??
towar jest pewny od koleśia co ściągnął to dla siebie z silnikiem z irlandii . Wszystko pochodzi z jednego auta oprócz lewarka i krótszej półośki .ta podpora ,jest od tej skrzyni zero luzów itd. ściągnął silnik do paska na przekładkę bo ponoć słupek jest od 130 konnego silnika,ale nie zmienił i ja wziołem skrzynie a motor poszedł do Niemiec. wspomnę ze chciał 2000 ,ale ze to nie żaden handlarz to w końcu po negocjacji oddał za 1400zł .5 mc czekałem aż wróci z Irlandii i mi to wyśle . Licznik po co? wypniesz kostkę ze sterownika skrzyni i ci znikną biegi na liczniku. do tej podpory dorobiłem na wszelki wypadek gumę na opaski ,aby piach itd nie wpadał tam ,bo ponoć przez to lecą. Dwumas ruszając w lewo i prawo chodzi ok 8 mm a po przekątnej ma luz ok 2mm,ale ponoć to standard i w nowych. Auto kupił tam z ubezpieczalni po małym wypadku z 2007 roku i co najcenniejsze wyjął . u mnie już leży to 1,5 roku.Dopiszę ze znalazłem go na forum i właśnie to pisał bo chciał wymieniać motor w pasku za 101km na ten i pytał cz warto bawić się w rozbieranie silnika ,aby wymienić słupek wał itd.Data na częsciach też jest 2007 rok

se7en

Witam. Pytanie do >> cicio << . Czy wiadomo Ci coś o łożysku igiełkowym mocowanym na wyjściu wału korbowego tuż przy dwumasie jako podpora wałka sprzegłowego? Wyczytałem to na forum vw B6 ... dtategoż pytam czy tu jest to samo...

Pozdrawiam.
Panowie własnie zabrałem się za taką przekładkę ale chciałbym wiedzieć coś więcej co dalej, np z podłączeniem wtyczek do skrzyni, co z czujnikiem wstecznego ?? Czy żeby palił rozrusznik trzeba jak w tym starszym modelu wywalić przekaźnik 175 ? Czy licznika nie trzeba wymieniać ,żeby nie wyświetlały biegi automat ?? Proszę o info kto robił już taką przekładkę..
Czy jest ktoś na tym forum kto przekładał skrzynie i może mi coś podpowiedzieć ?? HELP..
Tak na szybko, jak wywalisz kompa od skrzyni to literki same znikną na zegarach. Wsteczny trzeba sobie samemu namierzyć w kabelkach a w manualnej skrzyni nie ma za dużo podłączeń, więc dojdzie jeszcze czujnik/impulsator do prędkościomierza(tu nie jestem pewien bo to zależy od rocznika, miałem dawcę 2004r i tam nie było czujnika więc musiałem dokupić aby działało w 2001r). Licznika nie wymieniamy. A co do odpalania to na forum passata było o tym że trzeba zrobić zworkę w jednym z przekaźników i pali normalnie. Nie pamiętam w którym ale warto poszukać na forum paska, przynajmniej jak ja robiłem to większość info tam znalazłem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie