Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Klimatyzacja nabita nie chłodzi/słabo chłodzi/inne problemy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Wiem, że jest kilka wątków o niedziałającej klimie, ale zakładam swój.
Klimatyzacja nabita tydzień temu, na początku chłodziła, chociaż nie mroziła a powinna.
Po kilku dniach nie chłodzi, mruga co jakiś czas klimatronic, czasem trochę schłodzi.
Dziś odczytane błędy:

Control Module Part Number: 7M3 907 040 A
Component and/or Version: CLIMATRONIC MPV GP 0002
Software Coding: 00010
Work Shop Code: WSC 00788
2 Faults Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
35-10 - - - Intermittent
01596 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Po kasowaniu wraca ale tylko błąd 00792.
Osuszacz z czujnikiem do wymiany, czy sam czujnik?
Jakiego Ty vaga uzywasz ze takie bledy wyswietla bez opisu??

Blad standardowy silniczka klapy obiegu powietrza- jest info i na forum i w google.
Ten pierwszy to jakies problemy dotyczace presostatu- tego czujnika cisnienia w ukladzie ale blad sporadyczny wiec moza wypadaloby robic to zgodnie ze sztuka i sprawdzic kabloteke, czujnik i parametry na vagu.
używam:
VAG-COM
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 409.1-US
http://www.Ross-Tech.com

Jak napisałem wyżej błąd 01596 po skasowaniu nie powrócił, ale utrzymuje się błąd 00792 - Czujnik (włącznik) ciśnienia środka chłodzącego klimatyzacji. Czujnik i kable sprawdzę nie ma problemu, a jak sprawdzić parametry na vagu?
wypnij kostkę czujnika ciśnienia i zewrzyj styki.
jedna para załącza wentylator druga para podaje napięcie na sprężarkę.

albo czujnik uwalony albo nie ma ciśnienia gazu po stronie niskiej.
[attachment=785]
„08 - Odczyt bloku wartości mierzonych“.
– Wprowadzić żądany numer grupy wskazań.
[attachment=786]
Podpinam się

... trzy dni walki, pospawane i powymieniane rurki, Klima nabita, gaz na 100% jest, włączam AUTO i LO i... LIPA, wentylatory działają - włączają się, ale rurki ani lodowate, ani gorące... Czy winą może być sprężarka?? Raczej na pewno, ale jak to na szybko zdiagnozować co się nie włącza. :evil:

Moje odczyty z VAG COM i VAG 2.5
[attachment=817]
[attachment=818]

10 pojawia się po włączeniu klimy i dwie jedynki, jak klime wyłączę 10 znika i zostaje 0 i 1
figielp bedziesz mi ten sam post zamieszczal we wszystkich tematach czy jak to widzisz?? Nie czytales regulaminu forum??
jak jesteś takim dokładnym MODERATOREM, to poskładaj kilka postów do jednej kupy i po temacie, zadałem pytanie w dwóch postach, nie kleje wybitnie nowych tematów, a zamiast odpowiedzi regulaminem rzucasz...
To nie jest wytłumaczenie zeby walic ten sam post w wielu wątkach. Skoro istnieja podobne wątki i jakoś nikt ich nie ruszał to chyba był jakiś powód. Wiesz o tym ze za takie wycieczki moge odpowiednio nagrodzić Twoja osobę?

Zeby nie było OT to ja bym na poczatek sprawdzil czy na kompresorze od klimy załacza sprzegielko. Jesli nie zaskakuje- nie slychac nic, nie ma widocznej reakcji to sprawdzilbym miernikiem rezystancje tej cewki na tym sprzegielku. Zawsze mozesz podlaczyc to sprzegielko bezposrednio do zasilania i jesli zaskoczy, bedzie chlodzic to wiesz juz ze problem zapewne lezy gdzies w elektronice a nie mechanice.
dzisiaj samo ruszyło, miernik w wylot i zeszło podczas jazdy na dystansie ok 5km do 8'C, na postoju rośnie do ok 10'C, szału nie robi, ale lepsze to niż nic, może osuszacz zamiata, albo sprężarka renta...

WESOL bez urazy, może i masz racje że wklejanie w kilku postach jest bez sensu, ale mam wrażenie ze albo ludzie mają w poważaniu odpowiadać, albo forum Sharan jest wybitnie słabe.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Przekierowanie