Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Blad 17964
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam jak w temacie w moim samochodzie byl taki blad

1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -

Auto wydaje mi sie chodzi normalnie raz mialem tylko przypadek ze odpalilem i nie mial mocy ale uruchomilem jeszcze raz i bylo ok jedyne co zauwazylem to ze od jakiegos czasu pali mi wiecej mimo ze na dworze cieplej a niedawno wymienialem uszkodzony czujnik temp. wyczyscilem turbine i ustawilem kat synchronizacji walka rozrzadu
proponuje przeczytać ten temat TU klick TU
dzieki daneczek troche tam juz wyczytalem ale tez zauwazylem dzisiaj taki obiaw ze jade sobie autem nie ma jakiegos masakrycznego zaniku mocy ale tez nie jest to co powinno byc wkrecam go do 3500 i hamowanie znowu chce go wkrecici a tu [automat-usunięto wulgaryzm] idzie mulowato troche lepiej niz z notlaufem juz myslalem wlasnie ze go zlapal ale ku mojemu zdziwieniu przeszlo 2500 i idzie dalej przy 3000-3200 cos jak by sie odetkalo i zlapal mozna powiedziec chyba pelna moc przeciagnelem go do 4500 hamowanie 2 bieg gaz w podloge i auto zaczyna znowu jezdzic jak by mu z 50 kucykow przybylo dlatego teraz patrzac na usterki z watku ktory podales mysle ze chyba mozna wyeliminowac walniete wezyki podcisnienia i lewe powietrze z ic i wezy zostaje przeplywka ktora mysle ze raczej chyba sie tak nie zachowuje jak pada ze nagle ja odtyka no i ten chyba zaworek n75 z tego co widzialem to ten trzpien w srodku moze sie zablokowac i to moglo by nawet pasowac do przytykania i odtykania aha zeby nie bylo niejasnosci dodam ze turbo bylo czyszczone z miesiac temu takze co o tym sadzicie ?

mysle ze nie zaszkodzi rozebrac ten n75 i go wyczyscic tylko powiedzcie mi czy on jest schowany za silnikiem na scianie grodziowej za taka metalowa obudowa ?
Rozebralem ten n75 i u mnie chodzi on delikatnie nie jest brudny w srodku i sie nie przycina i tak dla pewnosci mozecie mi sprawdzic czy wyjelem n75 a nie ten drugi ;]

Nr czesci to 1J0906627A
zawór N75 to ten po prawej stronie stojąc przodem do silnika .
Ja mam wersie angielska ;] czyscilem ten z biala glowka po prawej mam ten z czarna

GBDFXS

proponuje przeczytać ten temat TU klick TU

Popraw link bo nic nie ma.
_____________
Maillot De Foot Pas Cher
panowie, mi dzisiaj też pojawił się błąd 17964. dodam, ze próbowałem dzisiaj odkręcić EGR, być może coś tam ruszyłem czy jak... do tego faktycznie czasami czuję że brak doładowania, idzie od 2200 obrotów i ok 3000 dziura że masakra. czyli faktycznie do sprawdzenia zawór N75 razem z orurowaniem że tak to nazwę? czy czyszczenie tego zaworu coś da czy trzeba to całe wymienić? do tego pewnie dojdzie czyszczenie turbo z całą resztą co?
mozna i ten N75 potraktowac dobrze odrdzewiaczem z oliwą i dosc czesto to pomaga go doreanimowac i chodzi jak nowy. Mozna popróbowac. Sprawdz szczelnosc wezykow a wezyk od EGR zaslep jakas srubką i wtedy bedzie wiadomo co tu miesza.
Witam
Również mam problem z błędem 17964 - "regulacja ciśnienia ładowania, ujemna odchyłka" Po dłuższym przyciśnięciu auta powyżej 3 tys. obrotów wywala błąd i brakuje mocy. Czasem po odpaleniu nie ma reakcji na gaz, czasem wkręca się na ok 1200 obrotów, a czasem normalnie wkręca się do prawie 5 (na luzie oczywiście) ale nie ma mocy.
Ponowne odpalanie czasami pomaga i moc powraca ale nie zawsze.
Samochód był u dwóch mechaników ale niestety obaj rozkładają ręce.
Silnik 1.9 TDI na pompowtryskach, turbina bez zmiennej geometrii.
W aucie jest nowy przepływomierz Pierburg, nowy zawór N75 Pierburg, nowy czujnik ciśnienia doładowania (była przy nim uszkodzona wiązka, która została naprawiona), turbina po pełnej regeneracji, pompowtryski po regeneracji.

Czy ktoś ma jakieś pomysły albo sugestie?Angel
Stron: 1 2
Przekierowanie