Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Ford Galaxy 1.9 AUY po chiptuning + turbina ARL.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam proszę was o opinie na temat wykresu z hamowni mojej Galaktyki silnik 1.9 TDI AUY.
Turbo od ARL+program wtryski oryginalne.Nadmienię że auto po chipie nie kopci.

[attachment=725]
Gratuluje wyniku. MAP sensor masz ori czy wymieniony na 3 barowy Na turbinie od ASZ powinno tez wyjsc cos kolo 170 koni. Pompki powinny wydolic do 180 KM. IC seryjny czy wstawiales cos wiekszego?
Map sensor oryginalny i IC także trzeba je zmieniać tzn.IC i Map sensor?.Nie jestem specem od tych rzeczy i dlatego pytam czy trzeba skorygować ten program.
W sumie nie trzeba tak musowo ale turbo ASZ pompuje na 2.5 bara i tyle tez ma ori MAP zakresu. Turbo ARL pompuje jeszcze wiecej bo 1.6 nadcisnienia czyli z atmosferycznym masz 2.6 bara. Zreszta silniki ASZ, ARL maja Mapa "51C" czyli 3 barowego z jakiegoś powodu. Jak juz masz zrobiony chips to szkoda kasy na korekte bo byś wymienił mapa. IC wiekszy napewnoby sie przydał w upalne letnie dni no ale tez nie ma problemu. Weż go chociaż łądnie opłukaj wezem ogrodowym pod cisnieniem bo myjka to możesz go rozwalić. Ja tam umylem u siebie bo strasznie był zalepiony.
Do mocy okolo 170 koni wystarczy suszarka od ASZ. Turbo ARL starcza na moce 190 koni.
Nie ukrywam że chciał bym więcej niutków.Czy z tego co mam można coś jeszcze wykrzesać czy zostawić tak jak mam?Ewentualnie na dalsze mody co byś zaproponował..IC wstawię tylko nie wiem czy robiony od podstaw czy jakiś gotowy.
Zdaje sie IC od mocniejszych tdi w sharanach itp był wiekszy ale czy pasuje idealnie to nie wiem. Jesli chcesz wiecej to musisz zapewne zainwestowac w pompki AL ( od 130 i 150 konych silników) plus korekta softu no i wtedy tez ten MAP sensor 3 barowy.
Ok dzięki za info idę się przespać z tą myślą czy fundusze mi jeszcze na to pozwolą.
wesol a nie da rady wymienić w moich pompkach samych końcówek na większe.Może znasz kogoś kto się tym zajmuje.
Tak; mozna wymienic koncowki z tym ze i tak remap bedzie potrzebny w ECM. Najlepiej do cowboya sie zwrocic z forum golfa. Chyba najbardziej godny polecenia. Kichy ci nie wcisnie. Z tym ze tak jak wspomnialem Tu juz celowanie w konkretniejsze wyniki pod warunkiem ze wstawisz wieksza suszarke typu GTB2260 i te wtryski plus duzy FMIC z wystrojeniem da juz moc pod 240 KM. Sprzeglo juz tego nie bedzie ogarniać.
póki co zostaje przy tym co mam.Troszkę uzbieram kaski i na pewno się jeszcze pobawię w modzenie.
Jedno pytanie przed całym zabiegiem czyściłem EGR (sprawny) po zmontowaniu odpiąłem podciśnienie od niego i wężyk zaślepiłem, tak pojechałem na wymianę turbo i chipa.Czy mogę wpiąć wężyk czy już zostawić tak jak mam.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie