Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Analiza logów Vw Sharan 1.9 TDI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
przeladowuje. Z tym ze nie wiem czy tu nie bedzi ejakiegos problemu z elektrozaworkiem (N75) bo w statycznych nic sie nie rusza. innymi slowy łapka od sterowania geometrią turbiny stoi dęba na max doladowaniu.
Sprawdzaj, elektrozaworek i czy sztanga na gruszce sie rusza. Jesli beda spore opory to albo grucha zatarta albo geografia w turbinie.

A i nie jezdzij kolego agresywnie i powyzej 3000 obr bo turbo odleci i narobisz sobie biedy w silniku. Zabieraj sie za naprawe czym prędzej.
Dziękuje za zainteresowanie.Tak myślałem,że za dobrze to nie jest.Jutro wezmę się za naprawę.Tylko dokładnie nie wiem jak mam sprawdzić ten elektrozawór-n75?Czytałem,że należy go podmienić z n18,ale nie wiem co dalej.....
Sprawdziłem,że sztanga od turbiny nie rusza się.Przeprowadziłem test turbosprężarki w vag-u (blok 11) po czym zauważyłem,że sztanga zmienia swoje położenie,ale tylko w trakcie testu.Przy okazji zauważyłem,że wężyki od elektrozaworków mają przetartą otulinę.Elektrozaworu jeszcze nie sprawdzałem...
tak podmianka z elektrozaworkiem od EGR powie czy jest sprawny czy nie. Jak chodzi ta sztanga bo powinno sie ja dac ruszyc okolo 15 mm. W poprzeczniakch dosc czesto koroduje ta gruszka na turbinie co wlasnie podpinasz wezyk z podcisnieniem od tego elektrozaworka. Dobrze by bylo odpiac ta gruszke i sprawdzic jak chodzi łapka od geometri turbiny a jak chodzi ta gruszka. Geometria powinna chodzic bardzo luzniutko bez przytarc a gruszka ma w sobie sprezyne dajacą opor ale te znie moze byc jakichs skoków przytarc i blokowań. Jak znam zycie to turbo do wytargania i do wyczyszczenia. W sumie to napewno by nie zawadzila taka operacja.
Wyciągnąłem turbinę i oddałem do sprawdzenia.Okazało się,że turbina nie jest przyczyną usterki.
Witam.Jakiś czas temu wymieniłem w swoim Sharanie zawór N75.Samochód po tej wymianie dobrze przyśpiesza ale przy predkości 140-150 km/h traci moc.Proszę o pomoc w analizie logów (tych z 23 sierpnia):
http://vaglog.rtnet.pl/dawizd_95099.html
http://vaglog.rtnet.pl/dawizd_95101.html
http://vaglog.rtnet.pl/dawizd_95102.html
http://vaglog.rtnet.pl/dawizd_95103.html
http://vaglog.rtnet.pl/dawizd_95104.html
http://vaglog.rtnet.pl/dawizd_95105.html
przeladowanie ale mniejsze jest nadal. Co bylo sprawzane i jak w tej turbinie. Nic nie podajesz a my skad mamy to wiedzieć.
Turbina po rozkręcenie nie była pokryta nagarem,kierownice nie zacinały się.Sztanga w gruszcze również była w porządku (poruszała się płynnie).
jest jeszcze szansa ze dziabniety jest MAP bo jest w ECM. Wezyk do ECM do tego MAPa mysle ze tez sprawdzales ale raczej bylyby inne objawy. Cos musi powodowac ze pompuje za duzo.
Mowisz ze geometria chodzi plynnie ale czy sprawdzales jak pracuje osobno i geo i osobno gruszka.
Stron: 1 2
Przekierowanie