18-03-2012, 17:30
Witam wszystkich,
Mam Galaxy MK1 z silnikiem diesla AFN. Problem polega na tym, że od vacum pompy do serwa wychodzi gruby wąż podciśnieniowy. Jest na nim zaworek z dwoma wyjściami. Jedno podciśnienie wychodzi do sterowania turbiny, chyba zaworu N95 lub jakoś tak i tu jest wszystko ok.
Na tym samym zaworku jest jeszcze jedno wyjście, gdzie wychodzi sterowanie nawiewem ( wewnętrzne, zewnętrzne) w klimatroniku. Niestety wężyk ten jest luźno, tj. nie wiem gdzie ma wchodzić.
Poczytałem trochę i od razu powiem, że nie ma wolnych wejść w układzie podciśnień pomiędzy turbem, egr, serwem. Sprawdziłem podciśnienia zgodnie ze schematem w znalezionym w necie i wszystko jest ok. Wiem też, że w golfie MK3 połączenie to wchodziło do wyjścia na grodzi pojazdu pomiędzy wężami od nagrzewnicy. Niestety w Galaxy tam tego wejścia nie ma.
Prośba zatem do znawców tematu, gdzie go szukać lub do użytkowników galaxy, sharan, alhambra z afn - czy moglibyście prześledzić gdzie idzie u Was to podciśnienie.
dzięki z góry za pomoc.
Robert
Mam Galaxy MK1 z silnikiem diesla AFN. Problem polega na tym, że od vacum pompy do serwa wychodzi gruby wąż podciśnieniowy. Jest na nim zaworek z dwoma wyjściami. Jedno podciśnienie wychodzi do sterowania turbiny, chyba zaworu N95 lub jakoś tak i tu jest wszystko ok.
Na tym samym zaworku jest jeszcze jedno wyjście, gdzie wychodzi sterowanie nawiewem ( wewnętrzne, zewnętrzne) w klimatroniku. Niestety wężyk ten jest luźno, tj. nie wiem gdzie ma wchodzić.
Poczytałem trochę i od razu powiem, że nie ma wolnych wejść w układzie podciśnień pomiędzy turbem, egr, serwem. Sprawdziłem podciśnienia zgodnie ze schematem w znalezionym w necie i wszystko jest ok. Wiem też, że w golfie MK3 połączenie to wchodziło do wyjścia na grodzi pojazdu pomiędzy wężami od nagrzewnicy. Niestety w Galaxy tam tego wejścia nie ma.
Prośba zatem do znawców tematu, gdzie go szukać lub do użytkowników galaxy, sharan, alhambra z afn - czy moglibyście prześledzić gdzie idzie u Was to podciśnienie.
dzięki z góry za pomoc.
Robert