Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: regulacja sztangi turbo???
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Witam!! mam mały problem z sharanem AUY turbina mi przeładowuje, została wyczyszczona geometria, wszystkie zaworki podmienione, wężyki sprawdzone i wszystko jest ok, i ,myślę że coś musi być ze sztangą od turbo auto jest niedawno sprowadzone z niemiec i może tam coś było grzebane, dodam że auto nie wchodzi w tryb awaryjny tylko nie ma życia w sobie. Podaje log poglądowy nie robiłem jego na 4-tym czy 5-tym biegu lecz na 3-cim i to w mieście ale widać że coś jest nie tak, moje pytanie czy możne jakoś precyzyjnie wyregulować sztnage od turbo?? PROSZĘ O POMOC ponieważ auto lata z laweta a mocy mu brak
http://vaglog.rtnet.pl/monkar81_74050.html
sztanga bedzie dobra bo doładowanie jest okej. Pokaz loga dyn przeplywki.
Zobacz może masz układ IC nie szczelny
Witam, dzisiaj auto umarło a dokładnie tak jak wesol napisał padł przepływomierz, był zamontowany pierburga i chce kupić używany ale oryginalny co myślicie?? wiem ze bosch ma już inny numer seryjny i one były wadliwe org. ma numer 0 280 217 121 a nowy bosch ma już 0 281 002 757 co myślicie??
skłaniał bym się tak jak radzi kolega wesol ku przepływce.
zakladaj taki jaki jest oryginalnie. Pierburg z boschem nie jest zamienny niestety. Pewne silniki mialy ten a inne mialy ten drugi. Jesli wymieniac przeplywke to tylko ori nowy lub uzywka. Umnie w AUY jest bosch i taki powinien byc w tym silniku.
Koledzy z Forum, zakupiłem przepływomierz nawet dwa używane oryginalne ten sam numer co miałem, pojechałem w trasę i nadal moje auto nie ma życia w sobie nie wiem co jest grane spalanie z lawetą 12l/100km nigdy czegoś takiego nie było przelatałem nim około 20tyś km i wszystko było ok, geometria w turbo pracuje idealnie, zdjąłem gruszkę i ona także jest ok, zaworki podmienione , egr zaślepiony co sie dzieje??? może jakiś czujnik doładowania??? Pomocy bo muszę wyjechać w daleką trasę
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/monkar81_74397.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/monkar81_74398.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/monkar81_74399.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/monkar81_74400.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/monkar81_74401.html
Ja jednak skłaniał bym sie przy nowej przepływce , sam mając Octavie zakładałem ze 3 używane (oddałem je) i było nie wesoło, dopiero po kupnie nowej auto odżyło.
Zrób tak pożycz od kogoś kto ma taka samą w aucie i sprawdź lub odłącz kabel od przepływomierza powinno auto zacząć jeździć lepiej niż z podłączoną popsutą przepływką.
Co do przepływki faktycznie były inne modele które zostały wycofane i zastąpione zamiennikiem. Oczywiście nie muszę chyba mwić ża długie życie przepływki to wymiana filtra powietrza co każdą wymianę oleju lub przynajmniej raz w roku. I oczywiście odkurzenie komory gdzie wkładamy filtr z syfu który sie tam znajduje. Oczywiście szczelna obudowa filtra dobrze zamknięta to tez podstawa bo wilgoć która się dostanie do zasysanego powietrza wraz z kurzem zabija przepływke.

Przy czujniku doładowania zwanym zaworem raczej moc by była a w pewnych partiach obrotów silnika by ginęła i po zapaleniu silnika by sie znów pojawiała.
kolego auto chodzi o wiele lepiej niż na starej przepływce ponieważ tamta była zepsuta na maxa, totalny brak mocy, teraz on chodzi ale nie tak jak powinien, odłączałem przepływke i jest gorzej niż z nią tą co kupiłem a kupiłem dwie i na jednej i drugiej tak samo auto sie zachowuje, dlatego dałem logi aby ktoś kumaty je odczytał myślę że zepsuty jest ten czujnik co jest w rurze dolotowej (plastikowej) na kompie żadnych błędów był błąd jak przepływka była zepsuta. POZDRAWIAM wszystkich i czekam na odczyt logów.
dlugosc sztangi raczje bedzie okej problemem bedzie sama gruszka lub ta nieszczesna geometria w turbinie. Masz przeladowanie w pewnym zakresie i to wplasnie wplywa na obnizenie mocy. Moze byc ta geo ale polecam wpier sprawdzic tą gruszke gdyz jej usytuowanie sprzyja zasyfianiu czy nawet zalaniu woda co prowadzi do korozji.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie