Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Logi sharan 1.9 tdi AUY Proszę o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Szanownych kolegów. Mam problem z sharan 1,9 tdi auy. Generalnie nie ciągnie od samego dołu czyli jest duża dziura do około 3 tys obrotów. Zaworek N75 podmieniony, sztanga działa, brak błędów na vag, wężyki sprawdzone, przepływka założona od sprawnego sharanka tak żeby było na 100%, filtr paliwa i powietrzny zmieniony,stan pompek w kanale 023 bdb. Negatywy jak go kupiłem miał straszny olej niemal że szary oczywiście wymieniony od razu na nowy do silników PD ale dalej nie ma cugu czyli nie ma odejścia jak powinien mieć.

http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_73845.html
http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_73846.html
http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_73847.html
http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_73848.html
http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_73849.html
http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_73850.html
http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_73851.html
http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_73852.html

Dziękuję i pozdrawiam
skróc sztange od turbiny i wtedy dynamiczny 011 zapodaj. Jesli nie bedzie zmiany to kolo na turbinie ma łopatki wychlastane. Ewnetualnie zbadaj czy nie ma dziury na dolocie ale MAF na to nie wskazuje
Ok wesol . Działam. Wieczorem może nawet dziś dam znać bo już mi się pomysły kończą.
Dzięki i narka
zapomnioalem zeby skrócić ze 2 obroty.
Witam.Trochę to może szalone ale wyciągam turbinkę.Jutro biorę się za czyszczenie turbo i sprawdzę te łopatki w turbie , jak będzie ok to przynajmniej będę miał wyczyszczone turbo. Dam znać jak to wyglądało. Narka
Czy do obserwacji pracy sztangi musiałeś włazić pod auto czy udało ci się z góry jakoś sprawdzić?
I gdzie zakupiłeś nowy N75?

Tomek
Do obserwacji sztangi wchodziłem po auto i tam było widać najlepiej jak pracuje. Co do zaworka N75 to podmieniłem na uzywkę ale oczywiście 100% dobrą. Suma sumarum tutaj tez opisałem swój problem na forum passata i tam tez zamieściłem kilka zdjęc oraz link do filmiku.

Tutaj przyznaje koledze "wesol" Wielkie dzięki . cytat

Jesli nie bedzie zmiany to kolo na turbinie ma łopatki wychlastane -

Trafiony zatopiony !!
tutaj macie filmik.
http://w473.wrzuta.pl/film/0cpvfdY4ZjQ/mov004
Pozdrawiam i szukam nowej turbinki

A tu na forum passata.

http://forum.vw-passat.pl/threads/116121...115km-2002
luz poprzeczny jest dopuszczalny ale tak do 0,5 mm no moze deczko wiecej ale to powinien uszczelnic film olejowy, choc nie wydaje mi sie zeby nie powodowalo to podczas pracy takiego wirnika ze traci wywazenie. Luz podluzny jest niedopuszczalny. Wyciera sie taka mosiezna przekladka w korasie i dlatego ten luz powstanie. Dalej to juz łopatki tra o muszle i mamy co mamy.
Dzięki "wesol" za szczegółowe objaśnienie sprawy. Pozdrawiam!
Witajcie. Wreszcie nareszcie dopiołem sprawę na tz.ostatni guzik. Dla zainteresowanych i śledzących ta sprawę!. Wymieniłem turbo i przepływkę. Obie te rzeczy były używane orginalne . Bryka śmiga teraz tylko gwizd. U mnie te dwie rzeczy były kategorycznie do wymiany. Pozdro
Przekierowanie