24-11-2022, 04:28
Sharan 1,8t Family Highline - skóra, 7 foteli, 6 zegarów, FIS, navi, szklany szyber, czujniki parkowania przód i tył, klimatronik, kierownica multifunkcyjna, hak westfalia, ciemne szyby itp. Dwa komplety kół. Dużo tego ma. W zasadzie nie ma chyba tylko webasta i klimy z tyłu. Wszystko jest sprawne.
Mam go 4,5 roku, zrobiłem nim 52 tys km, a teraz zmieniam na większe.
Co trzeba zrobić:
1. Padła grzałka sondy lambda za katem (świeci MIL, ale silnik pracuje normalnie), spalanie ok. 10-14 ltr gazu (gaz niemal nowy, ale nie wbity w papiery).
2. Padł czujnik temperatury i poziomu oleju (jakoś tak niemal razem z tą sondą).
3. Progi trzeba zrobić (nie ma dziur, ale te dolne zakładki są słabe).
4. Wychodzą purchle na nadkolach tylnych (małe na środku) i na dołach przednich błotników (nad progami). Auto jest czarne, więc po zabezpieczeniu i pomalowaniu sprajem nie widać, ale zrobić i tak trzeba.
5. Pęknięta przednia sprężyna (przód i tył jest obniżony o ok. 4-5 cm, daję z autem oryginalne sprężyny w świetnym stanie).
6. Spryskiwacz tylnej szyby - jak w wielu innych.
7. N75 jest zamiennik i nie pracuje jak należy.
W tym roku założyłem nowe tarcze i klocki przód, sworzeń i łącznik stabilizatora. Olej (5W40) wymieniony jakieś 4000 km wstecz. Kompletne półosie SKF w zeszłym roku. Napinacz paska multi, koła pasowe wału i alternatora nowe dwa lata temu. Cewki Beru 2 lata temu. DO tego jakieś świece, przepływomierz itp. Rozrząd ma 52 tys km. A całe auto 269 tys.
Wtryski gazu AC i reduktor nowy AC 2 lata temu.
Cena 8500 do dogadania.
Mam go 4,5 roku, zrobiłem nim 52 tys km, a teraz zmieniam na większe.
Co trzeba zrobić:
1. Padła grzałka sondy lambda za katem (świeci MIL, ale silnik pracuje normalnie), spalanie ok. 10-14 ltr gazu (gaz niemal nowy, ale nie wbity w papiery).
2. Padł czujnik temperatury i poziomu oleju (jakoś tak niemal razem z tą sondą).
3. Progi trzeba zrobić (nie ma dziur, ale te dolne zakładki są słabe).
4. Wychodzą purchle na nadkolach tylnych (małe na środku) i na dołach przednich błotników (nad progami). Auto jest czarne, więc po zabezpieczeniu i pomalowaniu sprajem nie widać, ale zrobić i tak trzeba.
5. Pęknięta przednia sprężyna (przód i tył jest obniżony o ok. 4-5 cm, daję z autem oryginalne sprężyny w świetnym stanie).
6. Spryskiwacz tylnej szyby - jak w wielu innych.
7. N75 jest zamiennik i nie pracuje jak należy.
W tym roku założyłem nowe tarcze i klocki przód, sworzeń i łącznik stabilizatora. Olej (5W40) wymieniony jakieś 4000 km wstecz. Kompletne półosie SKF w zeszłym roku. Napinacz paska multi, koła pasowe wału i alternatora nowe dwa lata temu. Cewki Beru 2 lata temu. DO tego jakieś świece, przepływomierz itp. Rozrząd ma 52 tys km. A całe auto 269 tys.
Wtryski gazu AC i reduktor nowy AC 2 lata temu.
Cena 8500 do dogadania.