Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sharan 1.9 AVG wielka prośba o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Mój problem polega na tym że auto jest mułowate a szczególnie na niższych obrotach. Wymieniłem wszystkie wężyki i czuć było dużą poprawę ale po około 2 tygodniach znowu zamuliło.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jakie powinno być podciśnienie między zaworkiem n75 a gruszką?
W moim przypadku na górnych wężykach jest około 0.7 bara a między n75 a gruszką 0.4.

Log statyczny
http://vaglogi.pl/log-000_87f1H7.html

Lód dynamiczny

http://vaglogi.pl/log-011_En5oV.html
Doładowanie nie jest jakieś źle. Problem raczej gdzieś indziej musi być. Zrób pozostałe logi.
Witam.Dzięki za zainteresowanie.
Logi dodam jutro a dzisiaj pytanko o to podciśnienie między n75 a gruszką . Dlaczego na górze jest około 07 bara a na dole przy gruszce niecałe 04.
A i jeszcze jedno: po wymontowaniu n75 i potrząśnięciu coś jakby w nim latało- czy to normalne?
Między pompa vaq a n75 to tak około -0.8 powinno być. Zaś od n75 do gruszki to około -0.6 bara. To też nie wyrocznia bo to tak nie działa. Ma zaciągnąć gruszkę by geometria się przymknęła. Jak ciśnienie doładowania rośnie ponad oczekiwane to ecm ma zbic. Zaglądałeś do środka ecm czy wężyk w nim jest cały? Dlatego trzeba resztę logów bo i nawet w 010 conieco widać ważnego. Ciekawi mnie co pokazuje przepływa bo będziemy widzieć czy tnie dawkę paliwa.
Robiłeś test przyspieszania z pominięciem n75? Czyli podpinajac pompę vaq bezpośrednio do gruszki? Z tym że mi to cis wygląda na problem z pompa wtryskową w zasadzie z nastawnikiem. Jakieś tam drobne problemy z doładowaniem są i zapewne przez zmienna geometrię ale to nie jest tu problemem głównym.
Witam ponownie.
Test o którym piszesz zrobię w niedzielę.
A ogólnie chodzi mi o to że około miesiąc wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia i auto zaczęło dużo lepiej przyspieszać niż wcześniej . Po 2 tygodniach mojego zadowolenia nagle wróciło do stanu początkowego i znowu muli.

A i z tym zaworkiem n75 po potrząśnięciu nim coś w nim lata. Z tego co widziałem na filmikach jest tam jakaś sprężyna i może ona pękła.
Sprężynka jest kilka razy słabsza jak taka z długopisu. Jest też taki tłoczek który ta sprężyna dusi. Puszczając prąd na cewke w n75 to tłoczek ściskam sprężynkę.
Przekierowanie