Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Mój Sharanek AUY z turbinką KKK.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Po dość długim czasie perypetii z turbinami i brakiem czasu wreszcie udało się zrobić moc w moim Sharanku. Moc robiłem u mojego dobrego kolegi. Dodam tylko że włożyłem turbinkę KKK BV-39 z ASZ. Nara.
Wyniki podobne jak ja miałem też zrobione w moim auy z garrett em z asz'a. Mogliśmy wycisnąć 170 koni ponad ake zrobiliśmy też 160 koni i też 360 Nm bo dwumas miał już swoje przelatane no i szkoda przegubów było. Nie ma się co bić o parę koni czasami bo tak to polata dużo dłużej zwłaszcza jak ktoś lubi pocisnąć na drodze z prędkościami blisko 200km/h. Kkk jest nieco słabsza suszarka jak garrett w silnikach asz ale też daje rade. Później jak miałem gtb2056v to jyz był spory zapas na dmuchnięcia i jeździłem wiele wiele razy z prędkościami po 230km/h. Przyspieszenie było mega bo niuton szedł praktycznie płasko do 4500 czy nawet 4700 obr. Tak ze 2 może 2.5 km potrzebowałem by rozwinąć te 230 km/h.
Ale taki myk z zamiana suszary na trochę wydajniejsza wszystkim polecam w auy. Podobnie też jest w touranach gdzie do 1.9 pasuje suszarka p&p z 2.0 bmm i tam ograniczają wynik pompowtryski bo tak że 105 koni robi się jakieś 165 KM.
Generalnie szukałem dobrego garretta ale wpadła mi w ręce KKK w b.dobrym stanie także ją kupiłem. Ciężko jest dorwać dobrą seryjną turbinkę od AUY, bo z tego co wiem to były dwie wersje z 8-a i 12-a łopatkami. Te z 8-ma nie trzymają ciśnienia a z 12-a prawie nie ma. Ta kkk na serii dmuchła na 118 hp także tak jak mówisz opłaca się wziąć i zainwestować w turbawkę od ASZ.
Chyba raczej 9 i 11. Ale generalnie nie słyszałem by w turbinach auy ajm bywały koła gorące z 9 łopatkami.
Być może wesol ze jest to 9 i 11. Też jakoś się nad tym nigdy nie zastanawiałem ale niby jest różnica w tych turbawkach np z roku 01 a 07. Kilka ich rozebrałem ale nigdy nie liczyłem specjalnie tych łopatek.
Przekierowanie