Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: KUPNO VW SHARAN MKI FLI/FLII 1.9TDI/2.0TDI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie.

Jestem tutaj nowy i też nie znam się za bardzo na Sharanach. Obecnie jeżdżę VW Passat-em B4 1.9 TDI 110KM AFN na pompie wtryskowej. Zamierzam przesiąść się na Sharana w dieslu. I tutaj bardzo was proszę o pomoc.

1. Po pierwsze jaka jest różnica między FLI(2000-2004) a FLII(2004-2009). Wiecie, nie chodzi mi o szczegóły (chodź miło by wiedzieć) tylko o jakieś znaczące różnice (np. jakie wady usunięto, czy ocynk jest itp)

2. Jeśli chodzi o silniki 1.9 TDI wiem że są tylko 3 rodzaje w tych rocznikach (115KM, 130KM i 150KM). Które są godne polecenia? Jakie są wady, plusy każdego z nich? Który lepiej wybrać itp.

3. Jeśli chodzi o silniki 2.0 TDI to które są "nie wadliwe" i godne polecenia?

Bardzo was proszę o pomoc. Będę wam bardzo wdzięczny za każdą sugestię co do mojej prośby Shy

I bardzo też proszę o wyrozumiałość, jeśli coś źle napisałem albo może źle umieściłem post. Szukałem na forum tych informacji ale naprawdę ciężko coś znaleźć konkretnego w jednym miejscu. Większość pisze tylko jedno zdanie, często nie na temat i brak konkretów.Sad
Fl1 to troszkę inna posufitka, lampy tył ale Sharanie tylko, taka drobnica. Fl2 to zazwyczaj lepiej wyposażony ale nie zawsze. Te lampy inne a nawet bywały przyciemnione. Silniki w zasadzie 1.9 to takie same. 130 była też chyba o 2003 roku a 150 tylko przez dwa lata robiona jakoś w okolicy 2005 roku. 2.0 nie polecam bo one miały wadę pompy wszystkie. Były z dpf i bez ale tych bez mało no i od 2006 roku weszły. Ocynk to mają wszystkie. Nie na całuska budę ale mają. Zresztą patrz na stan a nie to czy ma ocynk czy nie. Kupuj sprawnego, fajnie wyposażonego. Zawieszenie jest proste i tanie. Klima lubi być nieszczelna więc nie daj się bajerować ze tylko do nabicia. Rurki pękają i gniją.
Przekierowanie