Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Blokada do 4,5 tyś obrotów ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam.
Chciałem zapytać czy słyszał ktoś o takiej blokadzie ze jest i odcięcie jest przy 4,5 tys obrotów ?
Proszę o pomoc czy ktoś wie o takim czymś .I czy da się to zdjąć ?
Ja tak miałem, dokładnie tak samo-odcinanie przy 4,5 tyś. obr., okazało się, że przeskoczył pasek rozrządu o jeden ząbek, ale może też się tak dziać po przestawieniu zapłonu.
Niestety nie . Słyszałem ze jest blokada ale nie wiem czy to jest w 100 % prawda pasek się nie przeskoczył . Blokada z takiej racji ze to nie wyścigówka tylko samochód rodzinny ale przy wyprzedzaniu makabra 4,5 tys i koniec . Prosze o pomoc jest ktos sie na tym zna Sad
Wiesz co... kawał czasu jesteś na forum i nawet nie chciało ci się profilu uzupełnić. Cholera wie jaki masz silnik?
Co do tematu to jeśli chodzi o grupę VW benzynę to taka blokada często jest spowodowana błędem czujnika Halla, lub czujnikiem położenia wału.
Kolego rafal199112 uzupełni profil bo my wróżkami nie jesteśmy jaki to silnik wiemy że benza ale jaka.
Silnik nie zrobił się trochę głośniejszy?
Napisz kiedy ci się to zrobił czy podczas większych mrozów ?
Silnik nie klekocze ?
A nie lepiej będzie podpiąć pod VAGa i zobaczyć co wyjdzie
a czy auto jest zagazowane jeśli tak czy dzieje się to na benzynie i na gazie.
Radził bym od tego zacząć co napisali szanowni koledzy wyżej - Vag i sprawdzenie czujnika Halla, czujnik położenia wału,
Miałem podobny objaw co prawda jeszcze jak miałem omege to też 4,5 tys i koniec okazało się że walnięty byl czujnik położenia wałków rozrządu
Idento i ja miałem w omedze B, szwagier też to chyba jakaś wada u Opla .
U szwagra to był straszny muł słabe miał przyspieszenie.
Stron: 1 2
Przekierowanie