Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Identyfikacja elementu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Hej, nie moge namierzyc co to jest.
Znajduje sie prawy tyl pod podwoziem Alhambra 2.0ti 2009

Moze ktos wie?
Fajnie ze wpierw kupiłeś auto oczami a dopiero teraz się zastanawiasz co kupiłeś. Było tyle razy już na forum że to zbiornik na płyn satacen do wypalania dpf. Po mojemu to kiblowaty silnik ale to twoja sprawa. Więcej wad jak zalet ma.
Tak, wlasnie znalazlem Big Grin

To był zakup spontaniczny w dość niskiej cenie. Mi narazie bardzo pasuje.

Dzięki
Nie wiem jak teraz ale jakieś 7_8 lat temu też się zastanawiałem bo był taki w mojej okolicy z 2006 roku za 19 tys gdzie te z rocznika 2002 kosztowały po 20-24 tys zł ale w 1.9 tdi. Z czegoś to wynika a jest to fakt że 2.0 mają wadliwa pompę oleju plus to że ma dpf, drogi płyn do tego właśnie zbiorniczka bo około 1500 - 2000 zł kosztuje by napełnić do do pełna a nie jest to głupi system i jeden litr czy dwa litry nie będzie wykryte. Nawet pokrywę zaworowa ma nietypową więc i drogą.
Poprzednik wyeliminowal dpf Angel a kupilem go za polowe rynkowej ceny wymieniaja ze starszego galaxy. Dozeniam ze ma 140KM a i na pewne koszty sie nastawilem. Ma zrobiony intercooler z turbina wiec temat bezpieczny.
Fakt ze poprzednik troche nie dbal ale udalo mi sie wiekszosc rzeczy niesprawnych juz wymienic. Glownie to jakies detale, urwana tasma od przelacznika tempomatu, walniety czujnik sprzegla pod pedalem, panel sterowania szybami czy koncowki drazkow. Groszowe sprawy ale ewidetnie ludzie nie dbaja o samochody Angry

Mechanicznie jest jak narazie kozak
Z tym nowym dpf to bym nie ufał. Też tak odgladakem Tourana i też wtryski nowe. Okazało się że tylko dwa były wymienione i to na używki. Korekcję szalały a żona mnie pytała czemu ten silnik tak klepocze.
Turbo oby tylko dobrze było zrobione a robione za 600-700 zł to żadne robienie bo regeneracja na Po żadnych częściach potrafi kosztować od 1300 do 1500 zł. A intercooler to wymieniany? A po co?
Nie ma juz dpf ????
A bo ja wyczytałem że wymienił dpf. Jak go wywalił to okej. To jeszcze z pompą olejowa zrób pozadek.
A co z nia ? Undecided
Ma ten zrypany imbus i się obrabia i pompa nie pompuje oleju. Oczewiscie zanim się zaświeci kontrolka od ciśnienia oleju to już ulegnie zniszczeniu Turbo, wałek rozrządu, panewki, wal korbowy a nawet w bloku wyjdzie korba. A silnik ten co masz nie jest tak tani jak 1.9 tdi. Trzy cztery razy droższy bo jest poszukiwany.
Stron: 1 2
Przekierowanie