Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: VW Sharan I 2010 - problem z dogrzewaczem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam! Zeszłej zimy miałem problem z dogrzewaczem paliwa, nie włączył się ani razu.
Sterownik wypluwa błędy:

Address 18: Aux. Heat Labels: 7M3-815-071.clb
Part No: 7M3 815 071 G
Component: HEIZG. B/D5W 0001
VCID: 3466244C043B6EE13D-5178

5 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -

Co można z tym zrobić? Gdzie w ogóle jest to ustrojstwo?

Fajnie jak wszystko działa, a i ustrojstwo przydatne Wink
jak masz ten piec nieszczesny F to slaby temat. zmien na starszy d5wz i sobie przerobisz na postojowe.
wesol, pls, daj więcej szczegółów, co mi się stało z tym piecem, gdzie on jest? nie ma problemu, wymienię ale nie wiem o co chodzi za bardzo....
poczytaj dzial dogrzewacza bo tam wszystko poruszane kilka razy.
Dogrzewacz masz pod samochodem, przy progu kierowcy. Po błędzie mniemam, że padła CI elektronika, tak jak u mnie. Zbieram się już parę lat do remontu. Rozwiązania masz dwa, albo kupić elektronikę za ok 600-700zł, parę lat popracuje, albo jak Stefano pisze wymienić piec. Jakiś czas temu Stefano się specjalizował w kombinacjach typu hybryda i pasowało to plug and play, ale że dawno się tym nie interesowałem, to ciężo powiedzieć jaki teraz jest trend, bo dopiero siadam do czytania Smile powodzenia.
Zadzwoń Kolego do Stefano-wywali Ci kawe na ławe co i jak zrobić z tym piecem .Ja w moim Szatanie mam Hybryde marki STEFANO i śmiga trzeci rok bez problemu.Niestety VW wpakował do naszych aut tą nieszczęsną wersje pieca D5ZF z felernie umiejscowioną elektroniką .Masz 2 wyjścia albo starszą wersje pieca D5WZ albo HYBRYDE od Stefano.Mam i polecam ,rozbudowaną mam do pełnego ogrzewania postojowego z włączaniem na pilota TP 5.Tak było jak zakupiłem ze Szwajcarii.Niestety sterownik był padnięty oraz pompka elektryczna wody .Po rozmowie ze Stefankiem wymiana na Hybryde ,regeneracja pompki(szczotki )i jest cacy.Stefanowy piecyk ma sztyft żarowy zamiast świecy którą trzeba wymieniać co jakiś czas a sztyft jest nie do zaorania.Dzwoń i tyle w temacie .
umiejscowienie elektroniki to jedno ale sama elejtronika jest trefna. nawrt jakby ja przemiescil to i tak sie zepsuje. calkiem inna jak w starszych. zmienic piec na d5wz i sprawa zalatwiona. hybrydy od stefano sa tez niejako jak nowe bo po kompletnym serwisie. zalezy za ile ktos kupi uzywany piwc d5wz i powiwdzmy plus serwis by to dzialalo przez kilka lat bez awarii to cena wychodzi podobna jak hybryda. kolo tysiaca trzeba liczyć.
Jak najbardziej wykonujemy w dalszym ciągu Hybrydy D5ZF, poprawiamy fabrykę, a cena od 10 lat ta sama 800 zł.
(07-09-2021 11:51)Stefano napisał(a): [ -> ]Jak najbardziej wykonujemy w dalszym ciągu Hybrydy D5ZF, poprawiamy fabrykę, a cena od 10 lat ta sama 800 zł.

POLECAM kolegę Stefano. Zeszłej jesieni go odwiedziłem. Wcześniej dosłany piecyk był gotowy do montażu. Wszystko szybko i sprawnie w miłej atmosferze i przy ciekawej rozmowie.

Dogrzewacz prześmigał całą zimę bez zająknięcia. Po wakacjach przedwczoraj temperatura spadła i uruchomił się, a więc nadal działa.

Może nie są to małe pieniążki, ale usługa warta każdej złotówki. Nie żałuję.

Pozdrawiam.
800 zl to za pol darmo. czemu? bo prosze kupic nawet tylko sam sterownik d5wz po regeneracji. a nie ze jakis uzywany niby sprawny. 400 zl jak nic. gdzie przerobienie pieca, czyszczenie, swieca lub sztyft, silniczek itd.
Stron: 1 2
Przekierowanie