Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Silnik 2,0 tdi BRT akcja serwisowa 13D8
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nabyłem Sharana z Niemiec z orginalnym przebiegiem 274tys od drugiego własciciela. Drugi własciciel jezdził do mnie na naprawy od 100tys km. Szukam osób o wiedzy ASO na czym polegała akcja serwisowa 13D8( wiadomo pompa oleju) Samochód ten miał taką akcję przeprowodzoną w 2007 r a ASO. Ja osobiscie 2 razy już w tym samochodzie wymieniałem imbus pompy oleju i zawsze wygladał bardzo dobrze. Czy mam się jeszcze martwić ta pompa czy po prostu o sprawie zapomniec. Dzieki
Wymiana walków wyrownowazajacych. Generalnie to tam niewiele poprawiono. Ale imbus wymieniaj co 100 tys a jak sie boisz to nawet nieco częściej i tyle.
Dzięki za info, widziałem już inbusy prawie okrągłe więc ciekawi mnie stan tych z tego silnika. Tak jak piszesz co jakis czas wymienic
Witam! Przy okazji wymiany imbusa proponuję sprawdzić, po wymontowaniu, pompę oleju kręcąc imbusem. jeżeli będzie się obracać z wyraźnymi oporami sprawdzić stan zębów. U mnie były rysy na zębach - lekko przetarłem papierem ściernym i już nie było zacięć.
Jeszcze jedno pytanie, będę sciagał glowice i przy okazji kontrola wałka, Dlaczego etka pokazuje wałek 038109101AH który jest do silników z DFP skoro BRT nie ma DPF-a?
brt ma. bhv nie ma.
Nie do konca by i BRT i BHV były z i bez DPF (wg ELSA) mój fizycznie nie ma DPF, jak się nie da odczytac nr starego jaki zalozyc?

Dołanczam zdjecie
przyjmuje sie ze conajmniej 90 procent brt ma dpf a 90 pricent bvh nie ma dpf. to co tam w tej ELSA wypisuja tez nie musi byc do konca prawdą.
Byc może, dzieki
Przekierowanie