Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Prośba o analizę logów - Alhambra 1.9TDI AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, zrobiłem logi dynamiczne oraz statyczny 011, o to wyniki, proszę o analizę gdyż turbina wpada w tryb awaryjny (notlauf) oraz pokazuje błąd:

Cytat:17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Log (0 - 003,003,003)
Log (1 - 008)
Log (2 - 011,011)


PS. Wolę się upewnić czy muszę zrobić czyszczenie turbiny.
przeladowuje jak nic i to na maxa az jest konies mozliwosci wskazań MAP sensora. Jak dalej tak bedziesz śmigał to turbo odleci. Do wyczyszczenia gruszka oraz zmienna geografia w suszarce. Odepniesz zabezpieczenie oraz odsuniesz ciegno gruszki od łapki turbiny to sprawdzisz jak chodzi geografia. Czy sa przycięcia choć lekkie bo jak tak to do czyszczenia turbo. Jesli bedzie okej to gruszka do sprawdzenia a najlepiej odrazu ja wyciagnać i przeropować.
Dzięki za info. Jutro jadę do fachowców od turbo umówić się na wizytę w celu czyszczenia turbiny i gruszki.
Witam, to znów ja i moje logi. Teraz po czyszczeniu turbiny:

Log (0 - 008,008)
Log (1 - 011,011,011)
Log (2 - 003,003,003,003,003)


Wszystko gra? Wsiadać i jeździć ?

PS. Turbina już nie dostaje notlaufa.

i do tego są błędy:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -

ale nie wiem czy jest to spowodowane czyszczeniem turbiny. Błędy skasowane, zobaczę jutro albo w środę czy się powtórzą.
Ponowny problem z notlaufem. Kiedy auto wpadnie w notlauf pomaga zgaszenie i odpalenie auta.

http://vaglog.pl/log-003_cC3Gxfq.html
http://vaglog.pl/log-011_8GZDd.html
i bład

Control Module Part Number: 038 906 019 FC
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0001SG 1562
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00020
Additional Info: VSSZZZ7MZ3V513580 VWZ1Z0B2316178
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
W logu nie widac by byly jakies potworne przeladowania. Tyle ze pewnie loga robiles na rozgrzanym aucie. Trzeba bylo robic wtedy gdy ten not lauf wystepuje czyli pewnie na odpalonym ledwo co aucie.
Przekierowanie