20-10-2020, 13:16
Zostałem poniekąd zmuszony sprzedać swojego Sharana. Przywiozłem go prawie 3 lata temu z Niemiec i cały czas inwestowałem, bo to auto do wożenia rodziny.
Od zakupu w 2018 r:
- rozrząd (217 tys km);
- popychacze hydrauliczne;
- uszczelnienie silnika;
- polimery w całym zawieszeniu;
- sprężyny -35 mm
- opony letnie 215/55 R 16
- przepływomierz Pierburg;
- zawór DV i N75;
- regeneracja turbosprężarki;
- dwa żarniki ksenon;
Ostatnie wydatki (2020 r.) - wszystko nowe:
- pasek multi i napinacz paska;
- rolka alternatora ze sprzęgiełkiem;
- obie półosie napędowe z przegubami;
- cewki zapłonowe (z FSI)
- wtryskiwacze lpg;
- reduktor lpg;
- hamulce przód i tył (tarcze i klocki);
i pewnie jeszcze parę innych rzeczy, ale teraz nie pamiętam. Choć wszystkie wydatki mam zanotowane i mogę udostępnić.
Bogate wyposażenie:
- ABS z ESP;
- wspomaganie kierownicy;
- klimatronik - sprawny, co roku odgrzybiany
- reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami;
- 4 poduszki powietrzne;
- tempomat;
- kierownica skórzana mulitufunkcyjna (sterowanie radiem i tempomatem);
- 6 elektrycznych szyb (dwie ostatnie el. uchylane);
- elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka;
- podgrzewana przednia i tylna szyba;
- centralny zamek z pilotem (scyzoryk + zwykły klucz);
- el. otwierany przeszklony dach;
- domykanie i otwieranie kluczykiem i pilotem wszystkich szyb jednocześnie;
- fabryczny alarm;
- skórzana tapicerka;
- podgrzewane przednie fotele;
- 7 foteli, w tym dwa zintegrowane z dziecięcymi;
- stoliki na oparciach przednich foteli;
- roleta bagażnika;
- fabrycznie ciemne tylne szyby;
- fabryczna nawigacja MFD;
- 10 głośników;
- zmieniarka CD;
- komputer pokładowy;
- światła do jazdy dziennej;
- światła p.mgłowe przednie
- czujniki parkowania przód i tył;
- hak holowniczy Westfalia ze zdejmowaną kulą;
Od 2019 roku auto ma założony gaz Stag 300, ale nie jest wbity w dowód. Zużycie minimalne 10,5, średnie 12,5 ltr gazu, maksymalne wg uznania
Wg mojej wiedzy auto jest bezwypadkowe, a przynajmniej nie miało nic poważnego - z takim lakierem go kupiłem. Z pewnością są wymienione drzwi kierowcy i ma przemalowane burty. Szczerze - nawet nie sprawdzałem czujnikiem lakieru.
Wady:
- w zeszłym roku dałem auto blacharzowi do poprawek podłużnic i progów i, niestety, zrobił progi tak sobie, bo po dźwignięciu podnośnikiem oba się zapadły i wymagają poprawki (wzmocnieni; rdzy nie ma, przynajmniej od zewnątrz);
- zaczyna pukać coś z lewego przodu - sworzeń, albo górna poduszka McPersona;
- od ok. 2800 obr występują cyklicznie wahania mocy, nie zawsze. Dlatego też były te wymiany przepływomierza, zaworów DV i N75, turbiny. Objaw mocno zmalał, ale czasem jest nadal. Ja już przywykłem, ale problem jest.
Aktualny przebieg 240 tys km.
Cena 10.000 zł.
Od zakupu w 2018 r:
- rozrząd (217 tys km);
- popychacze hydrauliczne;
- uszczelnienie silnika;
- polimery w całym zawieszeniu;
- sprężyny -35 mm
- opony letnie 215/55 R 16
- przepływomierz Pierburg;
- zawór DV i N75;
- regeneracja turbosprężarki;
- dwa żarniki ksenon;
Ostatnie wydatki (2020 r.) - wszystko nowe:
- pasek multi i napinacz paska;
- rolka alternatora ze sprzęgiełkiem;
- obie półosie napędowe z przegubami;
- cewki zapłonowe (z FSI)
- wtryskiwacze lpg;
- reduktor lpg;
- hamulce przód i tył (tarcze i klocki);
i pewnie jeszcze parę innych rzeczy, ale teraz nie pamiętam. Choć wszystkie wydatki mam zanotowane i mogę udostępnić.
Bogate wyposażenie:
- ABS z ESP;
- wspomaganie kierownicy;
- klimatronik - sprawny, co roku odgrzybiany
- reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami;
- 4 poduszki powietrzne;
- tempomat;
- kierownica skórzana mulitufunkcyjna (sterowanie radiem i tempomatem);
- 6 elektrycznych szyb (dwie ostatnie el. uchylane);
- elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka;
- podgrzewana przednia i tylna szyba;
- centralny zamek z pilotem (scyzoryk + zwykły klucz);
- el. otwierany przeszklony dach;
- domykanie i otwieranie kluczykiem i pilotem wszystkich szyb jednocześnie;
- fabryczny alarm;
- skórzana tapicerka;
- podgrzewane przednie fotele;
- 7 foteli, w tym dwa zintegrowane z dziecięcymi;
- stoliki na oparciach przednich foteli;
- roleta bagażnika;
- fabrycznie ciemne tylne szyby;
- fabryczna nawigacja MFD;
- 10 głośników;
- zmieniarka CD;
- komputer pokładowy;
- światła do jazdy dziennej;
- światła p.mgłowe przednie
- czujniki parkowania przód i tył;
- hak holowniczy Westfalia ze zdejmowaną kulą;
Od 2019 roku auto ma założony gaz Stag 300, ale nie jest wbity w dowód. Zużycie minimalne 10,5, średnie 12,5 ltr gazu, maksymalne wg uznania
Wg mojej wiedzy auto jest bezwypadkowe, a przynajmniej nie miało nic poważnego - z takim lakierem go kupiłem. Z pewnością są wymienione drzwi kierowcy i ma przemalowane burty. Szczerze - nawet nie sprawdzałem czujnikiem lakieru.
Wady:
- w zeszłym roku dałem auto blacharzowi do poprawek podłużnic i progów i, niestety, zrobił progi tak sobie, bo po dźwignięciu podnośnikiem oba się zapadły i wymagają poprawki (wzmocnieni; rdzy nie ma, przynajmniej od zewnątrz);
- zaczyna pukać coś z lewego przodu - sworzeń, albo górna poduszka McPersona;
- od ok. 2800 obr występują cyklicznie wahania mocy, nie zawsze. Dlatego też były te wymiany przepływomierza, zaworów DV i N75, turbiny. Objaw mocno zmalał, ale czasem jest nadal. Ja już przywykłem, ale problem jest.
Aktualny przebieg 240 tys km.
Cena 10.000 zł.