Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: ALA 1.9 BVK
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Turbina wogóle nie wstaje. Po skasowaniu błędu (17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation) nadal to samo i po jakimś czasie znowu wyrzuca błąd. Czy z czy bez błędu jeździ tak samo, czyli muli fest. Nakierujcie mnie proszę bo miejsca tam jak na lekarstwo.

http://vaglogi.pl/log-001_008_011_iFqzs.html
Jak ja nie lubię tej niechlujności. Nie ma takiego błędy jak P17654. Jest albo P1556 albo 17654. Albo system obd albo vagowski. Także ciężko ci napisać dokładnie opis błędu. Jak myślisz czy sprzęt do diagnostyki wyswuetla resztę tak dla jaj czy może po coś?
Jest opisane jak się diagnozuje, jak się loguje. Czemu się nie stosujesz?
Poprawiłem opis kodu błędu. Generalnie jest problem z rozbujaniem silnika do 4000o/min a gdzie tam jeszcze tyle pola znaleźć. Może da się coś zdiagnozować z tego co jest w dynamicznych logach? Jeśli nie to będę jutro coś próbował zdziałać.
Przed każdą próba oczewiscie robisz kasowanie błędu i restart znika?
Tak. Kasowanie błędu, następnie restart autka i błędu już nie wywala. Ale jedzie tak samo jak z błędem.
Dziura musi być gdzieś na drodze od muszli turbiny, po rury do IC i od ic aż do kolektora dolotowego. Dość często rozrywa się rurka)kolanko od muszli zimnej turbiny. No chyba że turbo dokonano żywota.
Dzięki. Rurki będę sprawdzał kompresorem bo nie ma wgl ciśnienia na nich. Gazowanie nie powoduje żeby puchły tylko cały czas są miekkie a cięgno od gruszki nie reaguje wgl. Ale jak przy gazowaniu ręcznie ruszam cięgnem od gruszki to daje delikatne ciśnienie na wyjściu do IC.
Pytanie jeszcze odnośnie podciśnienia. Jest taki zbiorniczek czarny przykręcony do korpusu silnika od strony chłodnicy i wchodzi do niego wężyk z podciśnieniem. Jak mocne powinno być to podciśnienie?
Mocne. Bo prawie próżnia tam jest. Czyli jakieś -0.9 bara. Zawsze możesz te cienkie wężyki od podciśnienia też odłączyć wszystkie a podpiąć tylko od tego trójnika na wężu do serwa hamulcowego co się znajduje bezpośrednio do gruszki turbiny. Wtedy test na drodze ale powinno już wtedy nawet przeładowywać od 2500 obrotów. Wtedy będzie wiadomo że albo wężyki te cienkie albo elektrozaworek n75 jest dziabniety.
Przekierowanie