Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: PIN i kodowanie kluczyka.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Koledzy, czy jest ktoś z okolic Warszawy, Piaseczna kto mógłby mi odczytać PIN do Immobilisera??

Kupiłem samochód z dwoma kluczykami, ale jeden okazał się tylko "dociętą" surówką bez transpondera. Także auto otworzę, ale nie odpalę. Chciałbym dokupić kluczyk, jakąś używkę i przełożyć grot. Niestety nie mam kodu PIN, więc nie dogram go do mojego samochodu. I tu by się przydał ktoś przyjazny co mi to ogarnie...

Z góry dziękuję za pomoc.
Podpinam się pod temat. Mam tylko jeden kluczyk, chce dorobić drugi lub kupić i zaprogramować. Najlepiej Piaseczno, Wawa też by pasowała.
Koledzy (i koleżanki??)!!!

Naprawdę nikt nic w okolicy??

Viper. Chyba zrobimy zrzutkę na Vag Commandera i sami to ogarniemy Wink
Śmiało ;-)
(08-09-2020 06:32)kalamb napisał(a): [ -> ]Śmiało ;-)

To była ironia??? Undecided Czy że jak?? Big Grin
Witam kolegów.

Nie jestem z okolic Warszawy a z Podlasia ale mogę wspomóc w rozwiązaniu problemu. Nie będzie to tania impreza ale decyzję podejmiecie sami.Wink

Mam używane oraz nowe klucze piloty do tej marki. Można tylko do takiego klucza przełożyć grot oraz dorobić Transponder immo i będzie wszystko hulało.

Pilot sami sobie zakodujecie bez zbędnych problemów według instrukcji. Immo może dorobić Wam klucznik co dorabia klucze. Może wam sczytać kod i wgrać w nowy transponder. Będzie to klon oryginalnego klucza ale za to w pełni funkcjonalny.Smile
Jakie ceny kluczy??

Te używane w jakim stanie??

A nowe to oryginały, czy chińskie zamienniki??
Viper.

Sytuacja wygląda tak...

Wygrzebałem gdzieś stary kabel do Vag Commandera 1.4.
Udało mi się niby połączyć z licznikiem/immo, tylko... Jak sczytywałem niby dla Sharan/Galaxy to nic mi nie wyświetlało w polu PIN i ODOMETER. Jak ustawiłem na pierwszy moduł z listy, to niby wczytało, ale Pin był 5-cyfrowy, a przebieg 4 razy większy niż na liczniku. Wychodzi na to, że w opcjach wyboru sterownika nie ma nic co by pasowało do mojego modelu.

Później połączyłem się ze sterownikiem silnika. Sczytałem wsad i tutaj nie był w stanie odczytać przebiegu, ale odczytał 4-ro cyfrowy PIN.

Odłączyłem Commandera i podłączyłem VCDS-a (ten z linku co Ci podawałem).

Wszedłem w moduł Immo, sprawdziłem, że funkcja ilości kluczy jest zablokowana. Wpisałem 4 cyfrowy PIN poprzedzając go zerem i SUCCES!!!!

Czyli zdobyłem PIN i pewnie możliwość dokodowania kluczy.

Jakby co to wpadaj to sprawdzimy czy u Ciebie też się uda.
Klucznik nic nie czyta ze starego klucza i pastylki immo nie zakoduje. To nie golf 3 by takie rzeczy robić.
Charles, powiem ci że odwaliłeś kawał roboty Smile szacun!

wymienimy się tel. na PW i przetestujemy u mnie. Dzięki za informacje
Stron: 1 2
Przekierowanie