Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Programowanie immo w innym stereowniku silnika EDC15
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
W oryginalnym sterowniku silnika (ASZ 130 KM) mam wgraną mapę na 170 KM do bardziej ekonomicznej jazdy chciałem uruchomić sobie drugi sterownik z oryginalną mapą na 130 KM. Sterownik kupiłem i teraz potrzebuję kogoś albo do przegrania zawartości 24C04 z mojego na ten który kupiłem albo do wgrania zawartości z wyłączonym immo. Nie mam ani programatora ani oprogramowania więc chętnie skorzystam z pomocy kogoś kto siedzi w temacie. Oczywiście nie chcę nic za darmo uczciwie zapłacę. Kiedyś był na forum namiar do osoby zajmującej się takimi rzeczami ale znaleźć nie mogę.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
A sprawdz czy po przestawieniu vagiem na mapę automatu nie będzie seria u ciebie. Ja miałem tak że na manuału był o chipie a na automacie i na 4mot był nadal na serii.
Czy dobrze rozumiem, ze chcesz uruchomić immo na tym „nowym” sterowniku pozostawiając mapy serii?
Nie wiem jak w sga ale robiąc immo off w golfie na ecm to owszem działa ale pindzgoli licznik że imma nie ma. Zapewne błędem będzie sypać no i stan licznika będzie się rozjeżdżał. Ja bym chyba wolał zrobić na jednym sterowniku. I tak masz tam trzy mapy w nim i można wszystkie ogarnąć pod skrzynie manualna i tylko różne nastawy.
W sharanie immo off nie robi żadnych problemów
Chyba pójdę tym tropem jeśli na mapie automata nic nie będzie się działo i będzie to seria jest to dużo prostsza opcja niż bawienie się z podmienianiem ECU.
Nie chciałbym czegoś skopać poinstruuje mnie ktoś jak bezpiecznie zmienić VAG-em na automat ?
Wątpię aby tak było ale możesz spróbować. To proste w 01 Engine/Silnik wybierasz 07 Coding w pierwszym okienku zmieniasz końcówkę 2 na 1 naciskasz Do it i gotowe.
(21-08-2020 18:44)kalamb napisał(a): [ -> ]Wątpię aby tak było ale możesz spróbować. To proste w 01 Engine/Silnik wybierasz 07 Coding w pierwszym okienku zmieniasz końcówkę 2 na 1 naciskasz Do it i gotowe.
Tak jak pisałeś niestety nic to nie dało auto zachowuje się identycznie.
Znalazłem już programator za 30 PLN i chyba pokuszę się na zgranie zawartości układu w którym zapisane jest immo i przegram do innego ECU z seryjną mapą.
Nie jest konieczny programator. Wystarczy zwykły kabel KKL i program Vag Commander w wersji 2.5. Da się odczytać pin immo ze sterownika silnika i zastosować odpowiednia procedurę
Przekierowanie