Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: ASZ 1.9 tdi logi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej,

Wrzucam logi do analizy. Sorki, że są po 3 naraz ale taki był ruch na obwodnicy, że ledwo tak się to udało zrobić Smile

Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-000_001_003_5DggvUR.html
http://vaglogi.pl/log-004_008_010_Rgt15.html
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_5S564.html

Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-000_001_003_3L9Lh.html
http://vaglogi.pl/log-004_007_011_N2hzvm.html
http://vaglogi.pl/log-013_023_y4S0v.html

EGR (wężyk zaślepiony), jednomas.

Wrzucam logi bo na hamowni wyszło 138.5 KM ale 289 NM tylko. (jak patrzyłem na wartości momentu z VCDS-a - grupa 020 (chyba) (nie wiem ile to warte, ale tam podawało nawet 314 NM).
Więc tak. Turbo widzę ładnie się trzyma żądanego. Soft też zrobiony z rozumem a nie na ilość koni, wynik jak największy. Niuton w serii też mógł być nieco mniejszy choćby z tego powodu że masz jednomas a ten jest troszkę lżejszy. Koło zamachowe jest akumulatorem niutona. Im większa jego masa tym ciężej go napędzić ale też ciężej zatrzymać. Dawki paliwa też nie tak że limitery przesunięte na pałę tylko też z głową.

Troszkę tylko pompowtrysk nr 3 ma słabsza wydajność. To też mogło nieco zaniżyć wynik.
To jest seriaSmile chciałem tylko sprawdzić na hamowni jak się trzyma po 15latach. Czyli nie ma tam nic niepokojącego?
Co do tego wtryskiwacza to w sumie jak wyłączę klimę (econ) to wartości dawek znacząco spadają na na 1 jest -0.7 a na 3 wtrysku jest wtedy koło 0.4 mg. 2 i 4 są wtedy w okolicy 0. W sumie nie wiem czy to się na włączonej klimie powinno robić czy nie.
A tak bo mi się jakoś zwidzialo że to auy. Doładowanie 2340 mBar to seria dla asz a dla auy to już po programie tyle się daje bo seria ma około 2100-2200 mBar.
Przekierowanie