01-06-2020, 09:10
Cześć, padło mi turbo w VW JETTA 1,9TDI silnik BKC 105KM.
Od jakiegoś czasu stare turbo zaczęło być głośne, samochód zaczął brać olej i max 180km/h, aż turbina padła.
Po regeneracji turbinka pracuje cicho, żadnego dymku z rury ale samochód jakiś trochę mułowaty i od 140km/h bardzo słabo przyspiesza Vmax to jakieś 160-165km/h. Wrzucam logi do analizy.
Zastanawia mnie czy to może nie katalizator zabity przez olej.
http://vaglogi.pl/log-011_008_003_9OzA26.html
Od jakiegoś czasu stare turbo zaczęło być głośne, samochód zaczął brać olej i max 180km/h, aż turbina padła.
Po regeneracji turbinka pracuje cicho, żadnego dymku z rury ale samochód jakiś trochę mułowaty i od 140km/h bardzo słabo przyspiesza Vmax to jakieś 160-165km/h. Wrzucam logi do analizy.
Zastanawia mnie czy to może nie katalizator zabity przez olej.
http://vaglogi.pl/log-011_008_003_9OzA26.html