Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Pobór prądu a kontrolka alarmu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam panowie mam pytanie do uzytkownikow modeli 1 po fifcie czy ktoś mierzył pobór prądu na postoju jaki macie po uśpieniu wszystkiego i jak u was mruga kontrolka od alarmu.u mnie kontrolka mruga 1 raz na sekunde i pobor prądu jest okolo 70-75 miliamer troche dużo.Autko stoi niekiedy 3 tyg bez jazdy i czuc oslabienie aku , w lato mniej.Duzy pobor jest na bezpiecznikach w kabinie z oznaczeniem silnika bodajże 5 i 55.Czy ktos miał podobny problem i go rozwiązal
Istotą rzeczy jest to czy auto masz po pierwszym lifcie 2000-2004 czy po drugim 2004-2009 bo to może mieć znaczenie.
Wiele cech jest wspólnych. Na bezpieczniku 5 (15A) masz między innymi system wspomagania parkowania, system nawigacji, lusterka zewnętrzne. Na bezpieczniku 55 (5A) zasilanie alarmu i cześć oświetlenia wnętrza.
Może system nawigacyjny pobierać prąd (stacja fabryczna?) , system wspomagania parkowania, alarm (fabryczny czy dokładany?) jak również oświetlenie ( nie masz przypadkiem żarówek ledowych we wnętrzu założonych?)
To już mówie z drugiego 2006 rok. Navi fabryczna alarm fabryczny zarowki led sa wypinane wszystkie bez zmian. Parkowanie oryginał jest.teraz na dlugi postoj wyciagam bezpiecznik w komorze silnika tam co są trzy szt. pierwszy od przodu i gra pobor znikomy jest ale nie o to chodzi ma byc normalnie zamknięty i ma to wszystko działać odpinałem drzwi po kolei naprawione wiazki są i bez zmian.iI tak pobor około 75 miliamper.A co z diodą alarmu tak szybko mruga może on coś brużdzi.mam jeszcze trzy vw w domu jetta co około 3-4 sek mrugnie.bora co dwie mrugnie i nowego t crossa to tam rzadko
A ja powiem dodatkowo że to nie jest kontrolka alarmu. Fajnie by było poprostu miernik wpiąć i mierzyć podczas odpinania bezpieczników albo podzespołów np żarówek itp. to że nie świeci nie znaczy że jakiś tam mały prąd na nią nie idzie.
Pobór prądu spada po wypieciu nr 5 częsciowo a druga część spada po wypieciu 55.Pod tymi dwoma duzo urządzeń siedzi. A zawsze myslałem ze w drzwiach to alarm mruga
A jak auto nie jest wyposażone w alarm a posiada diode to dlaczego mruga i co nią steruje?
sharan zasypia po 1 godzinie przynajmniej mój i wtedy pobór z 5 znika ja otworzysz drzwi znów godzina musi minąc ja miałem 80mA po rownej godzinie 30mA
A widzisz u mnie nie znika z 5 bezpiecznika i non stop jest około 75 miliamper.i dlatego Aku siada.Bo tym steruje moduł komfortu tak?.Chyba że widzi że coś nie zamknięte lub coś gdzieś przerwane i nie usypia go.
Albo któreś z tych urządzeń w obwodach bezpieczników „kradnie” prąd ze względu na wiek ( to, ze ori po tylu latach nie świadczy ze działa dobrze) możgą być zapatynowwne złącza w kostkach i innych połączeniach albo są zaśniedziałe połączenia punktów masowych a jest ich w sumie 11. I to jest do sprawdzenia
To posprawdzam masę cała i zobaczymy dzięki za pomoc
Stron: 1 2
Przekierowanie