Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: prośba o analizę logów 1,9 tdi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, autko według mnie nie jedzie jak powinno, zrobiłem logi pierwszy raz w życiu jeżeli zrobiłem coś źle to proszę powiedzieć postaram się poprawić.
Logi dynamiczne
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_5582YD.html
http://vaglogi.pl/log-004_003_001_SdJwm.html
Logi statyczne
http://vaglogi.pl/log-001_003_004_u4fJpb.html
http://vaglogi.pl/log-007_013_018_dXcD3F.html
http://vaglogi.pl/log-023_ZYQxC.html
Wygląda w miarę okej. Jak możesz zapodaj dynamiczny sam 011 bo tu chyba robiłeś na 3 biegu tego loga 008 010 011. Troszkę możnaby skorygować kąt synchronizacji bo jest na plusie odrobinę oraz chyba przy turbinie było coś grzebane bo sztangę bym skrócił o 2 obroty to by lepiej wstawało i równiej pompowało.
Dziękuję za szybką odpowiedź, ten dynamiczny 011 powtórzyć na 3 biegu w zakresie 1500-4200rpm?. Kąt synchronizacji koryguje się mechanicznie czy komputerowo.
Logi się robi tak jak w poradzie ma forum. W możliwie najwyższym biegu. Ciężko jest zrobić na 6 biegu bo byś potrzebował chyba z 10 km prostej drogi by się bujnąc tak do 3800 obr czyli pewnie gdzieś koło 180-190 km/h.

Kąt synchronizacji rozrządu to logiczne że zgranie koła na wale z kołem na wałku rozrządu.
Tutaj przesyłam pojedynczy log dynamiczny 011 http://vaglogi.pl/log-011_a5xSc.html. Kąt synchronizacji już widziałem jak się ustawia na Yt także też spróbuje go przestawić dzisiaj.
Link nie trybi.
Skróc sztangę o dwa a nawet trzy obroty gwintu. Turbo słabo pompuje.
Niestety z kanału nie jestem w stanie tego zrobić. Odpuściłem kontrę ale za Chiny nie mogę ruszyć śrubą Sad
Jaka śruba jak tam jest nakrętka kontrującą i nakrętka w postaci wałka. Zawsze możesz ściągnąć tą gruszkę całkiem bo to 5 minut roboty.
Stron: 1 2
Przekierowanie