Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: regeneracja dpfu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam wydaje mi sie ze mam problem z dpfem
czesto sie wypala
obroty silnika ok 950
smierdzi spalinami
spalanie ok 15 L na 100km ( na pelnym zbiorniku 450km) jazda po miescie
alhambra 2.0 140ps z2011 roku
chce wyciagnac dpf i dac do regeneracji wiec mam pytanie czy ktos juz wyciagal filtr dpf czy jest z tym problem nie mam kanalu bede robil to na podlodze
czy ktos ma jakies porady ?
z gory dziekuje i pozdrawiam
Nic to nie da. To nie majtki by to prac. Nawet jak to wykonasz to powróci do poprzedniego stanu. Trzeba rozumieć że DPF śmiało potrafi wytrzymać pięknie i 800 tys km i wcale nie tylko jazdy po autostradach. Warunek jeden. Musi być system sprawny, czyli wężyki,rurki. Turbo i wtryski muszą być zdrowe. A jak turbo puszcza olej albo wtryski leją to nawet jak włożysz nowy filtr DPF to po kilku miesiącach będzie już zapchany i nie będzie dawał rady.
Wesol, a jak wszystko sprawne i dane z kompa pokazują ze dpf prawie pełny, co wtedy?
Jak pełny sadzy to albo przed wypalaniem jest albo musi coś być zdupczone. Jak pełny wg.producenta popiołu to olać to bo śmiało można to grubo przekroczyć i system będzie pracował poprawnie. No chyba że kogoś denerwuje to sobie może vcdsem zresetować te wartości wyuczone.
i tak musze wyciagnac dpf i wymienic uszczelke pomiedzy bo smierdzi spalinami.
jakies sugestje jak najlepiej to zrobic ?
musze przed tym kupic uszczelki zeby byc przygotowany.
przy wypalaniu przez vcds silnik zaczal glosno pracowac i poszedl siwy dym z wydechu . to normalne?
A po co wypalałes DPF? Katalizator przed DPF jest cały? Nie rozpadł się bo dość często są problemy właśnie przez kata.
mialem nadzieje ze sie wypali poprawnie do konca
auto jezdzi tylko po miescie dlatego chcialem wypalic przez kompa.
chce wyciagnac tez katalizator i zobaczyc.
nie moge znalesc na allegro uszczelek
musze wyciagnac i zlozyc w jeden dzien auto musze uzywac codziennie wiec zostaje mi niedziela
tylko skąd takie spalanie?
ponad 15 l na 100km to za duzo
mam laptopa w naprawie i nie mam jak teraz podpiac vcds a
Uszczelnić to można w zasadzie wszystkim nawet sznurkiem coś Ala azbestowym. Ważne by tylko było szczelne przed DPF.

Nie wiem co tam masz zdupczone bo może być coś nie tak z czujnikiem jakimś czy ukruszony katalizator i nie ma warunków do wypalania. Stacjonarne wypalanie to się robi tylko w przypadku wyższej konieczności nie do namiętnego wypalania od tak sobie. Czyli musisz wiedzieć co robisz i po co a nie robić byle robić.
dzieki za informacje na nastepny weekend wyciagne kata i sprawdze wszystkie rurki itd
wczesniej na kompie byl tylko blad
00664 fuel gauge
01415 V55
02251 heater unit locked
zaden inny czujnik nie byl wymieniony
witam czy ktos mial taki przypadek :
przy odpaleniu cos swiszczy (nie zawsze) po dopieciu tego wezyka przestaje[attachment=7446]
obroty tez sie normuja do ok 750
z zalozonym wezykiem jest ponad 900
czy jest to objaw tego zaworu czy raczej cos z turbina?[attachment=7447]
Stron: 1 2
Przekierowanie