no i turbina sie rozpadla.
olej wywalila
wirnik od lewej strony lata i sie obija o korpus
czy jak olej jest w dpfie to sie jakos wypali czy trzeba go jakos wyczyscic?
witam czy te wartosci sa poprawne jesli chodzi o dpf?
(22-02-2020 18:13)tomekjozek napisał(a): [ -> ]witam czy te wartosci sa poprawne jesli chodzi o dpf?
te parametry to przy jakich obrotach ?
zobacz difference pressure na wolnych i pod obciążeniem norma pod obciążeniem do 300hPa jak powyżej zatkany,tylko warto by sprawdzić stan kata SCR bo czujnik różnicy ciśnień mierzy zatkanie całego wydechu a nie samego dpfa
oraz zobacz czy parametr sootmass measured rośnie czy spada podczas jazdy
pod obciazeniem ok2500 obr/min jest ponad 500 jednostek
katalizator 90 stopni c
jak sptawdzic kata ?
jeszcze jeden problem od kilku dni sie pojawia
po odpaleniu silnika czasami gasnie i pojawia sie komunikat START ENGINE MANUALY
i czasami gasnie przy ruszaniu
czasami slychac jak rozrusznik dalej krecin po odpaleniu ok 2sekundy
nie ma innych dziwnych bledow
czy jest jakis czyjnik przy sprzegle co odpowiada za system start stop?
system ten nie dziala
auto po wymianie turbo bo sie rozsypalo przed dpfa
jakim sposobem wyjać dpfa?
czy trzeba odkręcic kołyske półoś?
mam dziure w elemencie elastycznym i musze go wyjąć
(10-05-2020 20:33)tomekjozek napisał(a): [ -> ]jakim sposobem wyjać dpfa?
czy trzeba odkręcic kołyske półoś?
Conajmniej to .
To była grubsza robota .