31-01-2020, 20:27
Dzień dobry,
Miesiąc temu zrobiłem remont zwieszenia przedniego (materiały kupował warsztat):
- 2x amortyzator
- 2x osłona amortyzatora
- 4x tuleje wahacza
- 2x poduszka amortyzatora
Po wymianie amortyzatorów z przodu samochód nie przechodzi przez przeglądu technicznego. Różnica tłumienia na pierwszej osi to ponad 15% (sprawdziłem osobiście w 2 niezależnych stacjach diagnostycznych)
Wróciłem więc do warsztatu, aby usterkę naprawili.
Warsztat jednak daje mi dwie opcje:
- wyśle amortyzator (prawy) do producenta i jeśli wyjdzie, że jest wadliwy to naprawa będzie za darmo jeśli jednak sprawny to zapłacę za wymontowanie i zamontowanie.
- proponuje wymienić sprężynę, bo ona może być powodem (jednak pewności nie mają)
Czy macie pomysł co można by sprawdzić, żeby nie potrzebnie nie pakować się w niepotrzebną wymianę?
Miesiąc temu zrobiłem remont zwieszenia przedniego (materiały kupował warsztat):
- 2x amortyzator
- 2x osłona amortyzatora
- 4x tuleje wahacza
- 2x poduszka amortyzatora
Po wymianie amortyzatorów z przodu samochód nie przechodzi przez przeglądu technicznego. Różnica tłumienia na pierwszej osi to ponad 15% (sprawdziłem osobiście w 2 niezależnych stacjach diagnostycznych)
Wróciłem więc do warsztatu, aby usterkę naprawili.
Warsztat jednak daje mi dwie opcje:
- wyśle amortyzator (prawy) do producenta i jeśli wyjdzie, że jest wadliwy to naprawa będzie za darmo jeśli jednak sprawny to zapłacę za wymontowanie i zamontowanie.
- proponuje wymienić sprężynę, bo ona może być powodem (jednak pewności nie mają)
Czy macie pomysł co można by sprawdzić, żeby nie potrzebnie nie pakować się w niepotrzebną wymianę?