Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wymiana lamp halogenowych na bixenon/led, a adapter?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Będę zmieniał lampy zwykłe/halogenowe na lampy bixenon skrętny/led.

W sieci do kupienia są dwa typy adapterów (aby nie ciąć i lutować istniejących wiązek).

Jedne są zwykłe w innych jest wyprowadzony kabel (domyślam się że do BCM).

Ktoś się orientuje jaka różnica między tymi adapterami?

Dla znawców prawa:
Zdaję sobie sprawę z tego że taka zmiana wymaga spryskiwaczy i poziomowania. Prawie wszystko już posiadam.
Czy dysponuje ktoś grafiką/ zdjęciem, gdzie znajduje się czujnik poziomowania xenon.

W necie są rożne zdjęcia, z jednych wynika że za poziomowanie odpowiada jeden czujnik, z innych że dwa. Posiadają różne "uchwyty".
Etka:
[Obrazek: NhUGkPc.png]
[Obrazek: L2xCgGm.png]
W sobote mogę cyknąć zdjęcia czujników jak chcesz i na TKP wrzucić albo maila
Może być email, a ja wrzucę na forum. Zacząłem pogłębiać temat zmiany lamp i wcale nie jest tak kolorowo. Światła drogowe jak i doświetlanie zakrętów nie będą działać bez ASF (sterownika poziomowania).

Więc jak ktoś chce zrobić, aby wszystko działało, trzeba dołożyć poziomowanie.

Szukając adapterów do sharana, zauważyłem że są jednakowo sprzedawane do Jetty C5 (MK6).

Idąc tym tropem znalazłem kompletne wiązki na przeszczep lamp dla jetty u chińskich kolegów. Napisałem o komplet dla sharana i dostałem odpowiedź że mogą dla mnie zrobić za 70$. W zestawie są przejściówki dla lamp z wyprowadzonymi przewodami pod deche, do tego kompletna wiązka do dołożenia poziomowania. Zobaczę jak się temat rozwinie.
A od schematu zacząłeś Big Grin
Ale z grubsza do sterownika poziomowania przychodzą DWA czujniki .
I nie mogę namierzyć Confused takiego rysuneczku jak dołączyłem dla sterownika .

[attachment=7416]
Temat już w większości rozwiązany. Jak zwykle powstają niespodzianki i przełożenie lamp z adapterami nie wystarczy (nie wspinając o kodowaniu).

Czujniki są dwa i umiejscowione po lewej stronie auta: (dzięki Maciej_F)

przód:

[Obrazek: 0bDnwDW.png]

tył:

[Obrazek: 6CHWGvq.png]

Bez dołożenia poziomowania nie będą nam działać światłą drogowe, którymi to własnie steruje sterownik od poziomowania. Do tego nie będzie działać skrętność soczewek.

Ja będę robił tak, aby wszystko działało jak trzeba i starał się zachować oryginalność auta.

W pierwszej kolejności dołożę samo poziomowanie, potem wezmę się za wymianę lamp.

Kompletną wiązkę zamówię u chińczyka, który się zadeklarował że zrobi dla sharana. Od nich wiązki są wykonane bardzo dobrze, już nie pierwszy raz zamawiam.
Szczyku, bacznie się przyglądam i kibicuje. Naprawdę fajnie o auto dbasz i robisz porządną robotę.
No i dzisiaj doszły wiązki, pierwszy raz chińczyk się nie popisał, brak wiązki pod drugi czujnik poziomowania. Już do niego napisałem i czekam na odpowiedź.

Lampy będę miał w rękach pod koniec tygodnia.
Wiązka do drugiego czujnika nadal jest w drodze, w sumie nie spieszno mi, bo lampy będę miał grubo po świętach.

Do tego została mi zmiana zbiorniczka spryskow ze zwykłego na ten pod bixenon. Zderzak, spryski, węże juz dawno na aucie. Chciałbym po prostu za jednym zamachem wsadzić instalację pod lampy i do pompki spryskiwaczy lamp.
Jakbyś potrzebował kodowanie , to mogę podać ze swojego mam AFS+DLA ale to ostatnie to kwestia kodowania, pytanie jakie lampy dostaniesz i czy masz kamerę od Lane Asisst
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie